Trebarnsmamma30 Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Når begynte dere å kjenne liv? Bare lurer, er bare i uke 15 enda så merker ikke noe her.. gleder meg til det kommer! Kjente liv rett før jeg var 18 uker med nr 1..
♥Tullerusk♥ Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Begynte vel i forrige uke å kjenne..Er nå ca 18+4...
Kystrøya Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Kjente liv i uke 13. Kjent hver dag siden da, sterkere og sterkere. Kjente ikke før i uke 19 tror jeg med førstemann.
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 i følge Ul termin var jeg rett over 15 uker første gangen jeg kjente noe rart i magen Helt sikker var jeg ikke før jeg var 17-18 uker på vei. Nå er jeg 22+2, og det kjennes godt, og har kjent det godt i noen uker. Aktiv snuppe denne gangen Stor forskjell fra sist, da jeg hadde en rolig baby i magen og ikke kjente liv før jeg var 23 uker på vei.
Suprise! Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Med nr 1 kjente jeg det i uke 16.Med nr 2 uke 11+ Kjenner det nok om ikke så lenge skal du se;)
Trebarnsmamma30 Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2007 Litt ekkelt nå når kvalmen er nesten over, og jeg ikke har kjent liv enda.. føler meg liksom ikke så gravid da.. Alltid bekymringer som gravid:)
Beama Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 Kjente det i uke 13 (uke 12 etter ul termin). Nå er jeg i uke 19, og kjenner det bedre og bedre for hver dag=)
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 Er no i uke 22 og kjente faktisk ikkje noke før i forrige veke. Men når det først begynte, så var d ikkje måte på No har vi kjent det utenpå noken ganger også. Trur eg kjente det tidligere med forrigemann.
ungmor25 Skrevet 9. oktober 2007 #9 Skrevet 9. oktober 2007 hei jeg tror jeg er gravid med termin i slutten av april...jeg synes jeg kjenner bevegelse i magen og jeg har kjent det i tre fire fem dager nå men legen min mener at jeg ikke er gravid men jeg burde nå vite det bedre enn han når jeg har født tre unger før...jeg er kvalm,uvel,trøtt,ømme bryst,brystspreng og jeg springer ofte på do..det hender at jeg har sur oppstøtt eller halsbrann...hvis jeg er gravid som jeg tror så er jeg i uke tolv og jeg kjente bevegelse i uke tolv når jeg gikk med nr to...håper noen som vet om det faktisk kan være spark jeg kjenner...hilsen mortil3
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #10 Skrevet 9. oktober 2007 Du sier legen din mener du ikke er gravid, har du tatt test der?
Galskapens overhode Skrevet 9. oktober 2007 #11 Skrevet 9. oktober 2007 Kjent hver dag siden uke 13..Første gang må ha vært i slutten av uke 11. Med første kjente jeg første tegn til liv fra uke 14..
nungo Skrevet 9. oktober 2007 #12 Skrevet 9. oktober 2007 Med førstemann kjente jeg faktisk liv allerede i uke 14, men med andremann har jeg måtte vente helt til uke 18/19, så jeg var i grunnen litt bekymret: Nå er jeg i uke 27 og ingen tvil om liv :-)
Yndig_stolt 2 barnsmor=) Skrevet 9. oktober 2007 #13 Skrevet 9. oktober 2007 Var slutten i uke 15 jeg begynte å kjenne litt liv,ikke så mye,men spessielt om natten så kjenner jeg den lille=) er i uke 16 nå,håper at det kjennes utenpå magen snart,så samboern min også kan få kjenne at vi har et nurk i magen!!
grivid m/nr.2 Skrevet 9. oktober 2007 #14 Skrevet 9. oktober 2007 Med nr 1 kjennte jeg liv i uke 16. Men nå denne gangen kjennte jeg ikke liv før i uke 19. Det er pga at morkaka ligger på fremre veggen. Fikk greie på det på ul, var bekymret uten grunn. =0) Merker at morkaka er i veien for sparkene, kjenner ikke så kraftige spark og så ofte som jeg gjorde sisit...
ungmor25 Skrevet 9. oktober 2007 #15 Skrevet 9. oktober 2007 nei har ikke tatt test der..det var noe han bare sa over tlf når jeg ringte for og spør om jeg kunne være gravid..har tatt tester hjmme og di er svakt positiv men det er nå en strek der så derfor jeg lurer på om det kan være en liten jeg kjenner...har kjent det i en ca fem dager nå og jeg er kvalm om morraen og i løpet av dagen,jeg er uvel,trøtt,springer ofte på do fordi om at jeg ikke drikker noe mer enn jeg pleier og drikke og jeg drikker faktisk veldig lite i løpet av en dag så det burde ikke være årsaken..jeg er ømm i brystene og jeg har brystspreng...huff nå er jeg så kvalm at jeg har lyst til og kaste opp...så jeg mener at jeg kjenner bevegelse for jeg kjentebevegelse i uke tolv når jeg gikk med nr to så da lurer jeg på om dere tror det er spark som jeg kjenner..vet det er mange som sier at det er tidlig...jeg er i uke tolv nå...jeg har litt mage så det ser ut som at jeg er gravid....sendte et par bilder til ei venninne av hvordan jeg ser ut nå og hvordan jeg så ut når jeg gikk med han siste og ho sa at ho var ikke i tvil om at jeg skulle ha små og ho har hatt rett tidligere.... du ser det tydelig på magen min når di bevegelsene kommer så da lurer jeg jo litt på om det kan være en liten en der..hilsen mortil3
♥marita&jentene♥ Skrevet 9. oktober 2007 #16 Skrevet 9. oktober 2007 med nr 1 kjente jeg liv rundt veke 14 første gang,no me nr2 so kjente ej liv rundt slutten av uke 11, begynnelsen av uke 12..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå