Gå til innhold

ALTFOR MANGEN DUMME INNLEGG !!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt utrolig at noen her kan være foreldre, når dem oppfører seg som unger !! herregud ass.. *irritert*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt klart for å få mest respons ser det ut som... bare for å lage litt action.. alle gjemmer jo seg bak anonym knappen.. så why not ??

Skrevet

Jepp..why not?? Morro med action!! Mange "fine" frøkner her som ikke tåler noe!!

Skrevet

syns i grunn detta innlegget var litt dumt jeg da. Det er da bare å hoppe over ting du ikke intr. deg for eller syns er for dumt. Eller bare stikke et annet sted hvis det er for ille.

Skrevet

slapp av litt a snublekjeks...

Skrevet

Jeg synes det er gøy med dumme innlegg.

 

Skrevet

men dette er en side ment for å hjelpe hverandre... ikke krangle om alt og ingenting som har med småtroll 0-1 år

 

HI

Skrevet

Ja, det er sant. Tenkte mere på tulleinnlegg som ikke tråkker på tær.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...