Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Helt utrolig at noen her kan være foreldre, når dem oppfører seg som unger !! herregud ass.. *irritert*
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 helt klart for å få mest respons ser det ut som... bare for å lage litt action.. alle gjemmer jo seg bak anonym knappen.. så why not ??
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Jepp..why not?? Morro med action!! Mange "fine" frøkner her som ikke tåler noe!!
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 syns i grunn detta innlegget var litt dumt jeg da. Det er da bare å hoppe over ting du ikke intr. deg for eller syns er for dumt. Eller bare stikke et annet sted hvis det er for ille.
Super-Langbein Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg synes det er gøy med dumme innlegg.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 men dette er en side ment for å hjelpe hverandre... ikke krangle om alt og ingenting som har med småtroll 0-1 år HI
Super-Langbein Skrevet 8. oktober 2007 #9 Skrevet 8. oktober 2007 Ja, det er sant. Tenkte mere på tulleinnlegg som ikke tråkker på tær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå