Gå til innhold

Her har de mamma-smykker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De sender til Norge. 18 dollar i shipping:) Fikk mail fra de nå:)

Skrevet

De var kjempefine, har det englebarn smykke eller hva det heter?

Skrevet

Jeg tror jeg skal bestille et som heter "the kids" Hvitt gull med to diamanter. Blir 1350 kr. I Norge koster nesten samme smykke 3000 kr.

Skrevet

Fy søren!!! Det hjertetsmykket i hvitt gull med en diamant som symboliserer hvert barn man får, det var utrolig fiiint!!!! Det MÅ jeg kjøpe meg!!! :o)

 

 

*mase mase mase mase på samboer*

Skrevet

De har så mye fint! :) Jeg klarer ikke å bestemme meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...