Shabby Cheap Chic Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Er litt usikker på når det er "vanlig" å ta den fram.. Hilsen førstegangs....................hehe
Turid Laila Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Nei, han har på body, strømpebukse og lue og sover med helseteppe og dundyne i vogna.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Body, strømpebukse, helseteppe pg dyne??? Hvor bor du?? Her har vi tatt frem posen ja (østfold)
Meg og bøllegutta!! Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Jada........ her har vinterposen vært i bruk i noen uker... Er det varmeere en dag kler jeg bare på han lite og har posen åpen til langt ned på brystet... Body, strømpebukse og lue under dyne ute syns jeg høres lite ut.... På formiddagen er det rundt 5 grader her i Tønsbergområdet og da må jo det bli kaldt. Body og strømpebulse blir jo omtrent som pysj og ingen har det veø så kaldt som 5 grader på soverommet....
Shabby Cheap Chic Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2007 Ok, bor i Akershus er ikke sånn kjempevarmt lenger men man kan jo regulere temperatuern med posen å. Har en høstpose jeg har sydd selv, men syns den begynner å bli litt tynn... Kanskje på tide å finne fram den fine nye posen min.. Hmmm Noen flere???
wirre;o) Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 Lillewirre sover ute i sin, med strømpebukse og hjemmestrikket ulljakke under. Varmt, lunt og godt. Hadde den på for første gang ute i byen i dag. Men bare med ovennevnte klær under. Ja, og body da;o) Her er det sånn mellom 10 og 15 grader på dagen.
rødhette* Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 Vi har ikke tatt den fram enda. Men nå er luren hans midt på dagen, og ikke formiddagen, så da er det varmere ute og dyna holder foreløpig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå