leilu Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg hadde IKM på fredag. Tok en test på lørdagsmorgenen, men den var negativ. Nå er det mandag, og fortsatt ingen tr her. Tok en ny test i kveld, men den var også negativ... Har hatt typisk knitring i bekkenet (hadde bekkenløsning sist gang) ei hel uke nå, blir fort sliten, kvalm om jeg ikke spiser ofte nok og føler meg oppblåst og det murrer i magen. Kan jeg være gravid likevel? Eller hva annet kan være feil når en "mister" mensen slik? Jeg har ALDRI gjort det før - denna skrotten har gått presis etter klokka i alle år;-) Og jeg som trodde jeg skulle få vite noe sikkert innen tannlegetimen i morgen! Tør likevel ikke å ta røntgen og slikt nå. Nei, jeg får vel ta en tur til legen. Søren og! Venting er jammen oppskrytt..
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 du får da sånn frakk ting over kroppen under røngten,så det er ikke noe farlig nei:)
2prinsesserogbim Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 er litt i samme båt... IKM på torsdag, neg test fredag... fortsatt ingen tr her heller... større pupper, "melkespreng", kvalm, trøtt(men det har jeg vert så lenge at), "kitling" nederst i magen, menssmerter siden el (som er normalt) men begynner nå og dabbe litt av, gjør bare vondt innimellom nå.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 drar du til legen allerede 4 dager over ikm? sikker på at ikke legen ler av deg da?.... ikm på fredag her og,tenkte å teste i morgen.
leilu Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2007 He, he. Ja, det kan høres litt vel overivrig ut. Vet du hva? Jeg har et stort tannproblem jeg skulle ha ordnet opp i, og tannlegen har gitt klar beskjed om at han ikke så mye som vil ta røngten om jeg er gravid. Og det er ikke lett å få tannlegetimer - jeg har ventet i tre måneder. Så det er mest for å kunne bekrefte når jeg kan få gjort unna boringen, for jeg må faktisk utsette det i morgen.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 men hva er vitsen med å dra til legen hvis du uansett må avbestille tannlegetimen? tar vel 3-4 dager å få svar på blodprøven hos legen... kan du ikke ringe tannlegen i morgen og spørre om det går greit selv om du kanskje er gravid?eller vet de ikke noe om sånt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå