Gå til innhold

Det å si "jeg elsker deg" til mannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når sa dere det til mannen deres første gang? Jeg og kjæresten har vært sammen i litt over 5mnd nå å jeg føler for første gang at jeg virkelig kan si dette å mene det, men alikevel så kvier jeg meg for å si det, vet egentlig ikke hvorfor, er vel egentlig fordi jeg ikke er så romantisk av meg..hehe..blir litt flau da..men men..

han sa dette til meg for kanskje 1mnd siden men jeg sa til han at jeg ikke kunne si det tilbake fordi det var litt for tidlig for meg, det respekterte han å jeg ville at han skulle vente med å si det igjen til jeg følte meg klar for det. Nå føler jeg meg klar for det, men jeg får det rett og slett ikke til. Føler meg som en nyforelska fjomp som plutselig har blitt flau for alt..hehe off..blir jo flau av å bare se på han nå, siden jeg vet at jeg har noe jeg burde si til han, som jeg virkelig har lyst til å si men er litt feig.

Vi flyttet sammen for 3mnd så her gikk ting fort i svingene, men vi trives veldig godt sammen da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at sånt kommer naturlig:)Ikke stress med det,det kommer nok av seg selv når det skal;o)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

sambo sa det 20 dager etter at vi ble kjærester. Jeg hadde vært forelska i han i 9 mnd, og vi hadde "styra" i 5 mnd før vi ble sammen... Jeg hadde lyst og si det lenge FØR vi ble kjærester :P

Skrevet

VI syns "jeg elsker deg" blir kunstig for oss så vi siser"jeg er glad i deg" til hverandre. Husker ikke når han eller jeg sa det første gang.

Skrevet

Jeg forsnakka meg en gang. Typen blei litt flau, han mente det samme, men syntes det var veldig skummelt. He he:) Greit nå da.

Skrevet

Vi sier aldri at vi elsker hverandre.....vi sier alltid "jeg er glad i deg". Aner ikke hvorfor, men det er liksom så "merkelig" å si det. Er vel kanskje bare oss:-)

Skrevet

Husker ikke helt når vi sa det... Var innen 2mnd i hvertfall..:) Vi sier det ofte til hverandre for vi kan rett og slett ikke la være:) Vi har vært sammen i snart 3år og gift i snart et halvt år:)

Skrevet

det sier vi så godt som aldri. Her går det i "glad i"

Skrevet

Vi var sammen en kort stund før det ble slutt. Vi var fra hverandre noen måneder, men hadde kontakt hele tiden likevel, ting skjedde og alt holdt på å gå virkelig gale. Vi satt oss ned en kveld og snakket i flere timer... da sa vi begge for første gang at vi elsket hverandre over alt på denne jord. Siden den kvelden har det stort sett bare blitt "glad i deg".. føler det blir litt kunstig å si "jeg elsker deg"... jeg kan gjerne skrive det i bursdagskort e.l... men vi vet begge hvor vi har hverandre. Vi har nå en datter på litt over året, og har det kjempefint.

Vil du gjerne si dette, så synes jeg du skal gjøre det:-) Men hadde ikke stresset så mye med det.. la det komme naturlig. Hvis du synes det er litt flaut, og ikke tør å se han i øynene, så kan du jo si det til han etter dere har lagt dere, og lyset er slukket?

Skrevet

Det var vel ca 8 mnd etter vi var blitt sammen.. I Thailand.. Vi hadde sagt glad i deg ofte.., men aldri elsker deg..

Under en romantisk middag der nede kysset han meg og sa jeg elsker deg jeg.. Han ble nesten paff selv også.. he he... husker det så godt..;o

Skrevet

Litt overrasket over hvor mange som ikke sier elsker deg,men kan egentlig skjønne det også da. "Glad i deg" betyr jo utrolig mye det også. Sier jo det til datteren min hver dag, å hun er jo den jeg er mest glad i i hele verden.

Skrevet

Hehe ja har tenkt på det, men håpet på at jeg denne gangen skulle greie å si det første gang ved å se personen inn i øynene. Men off jeg er så feig. Vet jo egentlig at han mener det samme(99,9% sikker..hehe) så er ikke det at jeg redd for å bli avvist. Men uansett det er så flauuut...off føler meg skikkelig fjortis nå.

Skrevet

Jeg er nok litt barnslig, men jeg var veldig oppsatt på at jeg skulle ihvertfall ikke være den første som sa det. Var livredd for at han ikke kom til å si det tilbake. Hehe... Heldigvis gikk det ikke så lenge før han sa det, så da kunne jo jeg også si det. Og jeg mente det selvfølgelig også :) Nå sier vi det en sjelden gang. Vi er egentlig ikke så flinke til å si fine ting til hverandre, men en suss eller fem om dagen gjør mye samme nytten :)

Skrevet

Min mann sa det 2 gangen vi rotet sammen, men ble ikke sammen før 2 uker etterpå.

Nå har vi vore sammen i 10 år og gift i 4 av dem :)

Skrevet

Hehe enig med deg der :) Hadde aldri sagt det først jeg heller. Men problemet er jo det at jeg på en måte må si det "først" nå. Han har allerede sagt det men jeg var ikke klar, så jeg sa jeg ville si det når jeg mente det, å at han skulle vente med å si det igjen til jeg sa det. Hehe off hørtes barnslig ut, men uansett så følte jeg at det var det beste.hehe..jaja får manne meg opp. Vil jo sååå gjerne si det, for nå mener jeg det av hele mitt hjerte..hehe ikke lett dette

Skrevet

Mannen min sa det til meg bare et par uker etter at vi ble ilag. Jeg venta litt med å si det.

Nå sier han det HVER dag, flere ganger om dagen, så for meg betyr "Jeg er glad i deg" nesten mer.

Skrevet

Eg sa det rett etter at sambo sa det til meg... Eg hadde vært sammen med han i under 20 dager, da det ble sagt. Eg var på besøk hos han, og da han stod opp, så gikk han bort til en lampe som han i taket, og begynte å "danse" og hoppe, samtidig som han sa: I love you, I love you... Og så ble han stille, og måtte tenke over hva han sa, og da sa eg at eg elsket ham også :o). Vi sier det ofte enda, og har vært sammen i 2 år. Forlova oss etter 3mnd da...

Skrevet

Første gang jeg sa det hadde vi vært sammen i over 1 år.

Det var først da jeg sølte at jeg virkelig kjente han ut og inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...