Gå til innhold

Har alle uro over baby sengen eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er nødvendig å ha? Noen som kan anbefale en butikk hvor de ikke er altfor dyre? Evt på nettet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei! Barna skal jo sove når de ligger i sengen, ikke stimuleres. Jeg er veldig i mot leker og ting i sengen jeg da, men det er jo min personlige mening. Jeg mener barna bør lære seg å sove uten stimulans.

Skrevet

De blir jo stimulert hele døgnet så skjønner liksom ikke vitsen med mindre du har en baby som absolutt ikke vil sove, men som ligger å hører eller ser på noe til de sovner. Tror ikke jeg kommer til investere i en sånn egentlig

Skrevet

Jeg kjøpte d men ble aldri brukt netopp fordi jeg mener som de andre sier at d er da ikke noe vits i og stimulere ungen så fælt når den skal sove..

Men denne gangen skal jeg få bruk for det fordi jeg skal ha den i lekegrinda :D Så syns at uro passer best i lekegrind... :)

Skrevet

Var greit du fikk brukt den da, i lekegrinden skal jo babyen stimuleres så det er jo bare bra. =)

Skrevet

Hehe ja, jeg satt der med den teite uroen og lurte på hvorfor jeg brukte 500kr på den.. hehe. Men jeg SKULLE ha den.. hehe... Reiste rett fra sykehuset 2dager etter fødsel og rett på senteret for og kjøpe den. Hadde fått for meg at d måtte man liksom ha... hehe.. Men nei ikke så lenge man ikke har lekegrind.. Er nå min mening :)

Skrevet

Jeg hadde også kjøpt uro til å ha over sengen til vesla. Men i alle "sove-bøker" for barn står det at det anbefales ikke. Så - uroen hengte vi opp på lekegrinda så kunne hun se på den når hun lå der. Sengen er for å sove i.

Skrevet

Jeg hadde både med og uten lys og musikk...

Ingen av de ble brukt, rett og slett fordi hun ble så distrahert at hun ikke fikk sove og ble overtrøtt i stedet. Og overtrøtt baby er ikke akkurat veldig kult...

Brukte dem riktignok over lekegrinda når hun ble større og hun elsket det da:)

Skrevet

Huffa...jeg har kjøpt uro, men den er egentlig mest til pynt.. Er verken knæsje farger eller musikk på den - den er i tøy, og det er bare tre små bamser i pysjamas, som sitter på hver sin sky.. Bamsene er lyseblå og lyserosa og skyene er hvite; vil det virke like forstyrrende som andre tror dere? :( Jeg som synes den var såååå fin..

Skrevet

Jeg har uro på senga til lille mann og den funker veldig bra,han elsker klassisk musikk og sover med en gang jeg setter den på,så her i huset funker det kjempe bra.Kjøpte den på barnas hus for 250 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...