Northernlights Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 SOWWY! (sorry) Han klatret på aviskurva,og jeg snakket til han,og sa "nei,det der må du ikke gjøre!Farlig!" "Sowwy" kom det fra gutten =o) Og rett etterpå: "I wow you"! Gutten som sjarmerer mora si,det ;o)
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Så hærlig da. Hvor gammel er han?
lego Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Nåååååhhh.... Så nydelig da! Snakker han noe norsk også, eller går det bare i amerikansk?
Northernlights Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2007 Han blir 2 senere denne mnd. =o) Aktiv klatremus!
Northernlights Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2007 Noen ord både norsk og engelsk;fks shoe og sko. Han skjønner begge språk,men han snakker veldig lite enda. Sier jeg "syng og dans for mamma",så begynner han å synge og vrikke på rumpa si..hehe
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 Så hærlig da ) Gleder meg til lillemann begynner å snakke, men det tar sikkert tid enda da han bare er 9 mnd ) Må prøve å ordne et riktig treff når du kommer til trondheim. Er ikke en av de mest aktive her inne, men har virkelig lyst til å møte deg )
Northernlights Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg tror ikke jeg tør dra på sånn treff ;o) Skummelt!
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 8. oktober 2007 #10 Skrevet 8. oktober 2007 Kan jo være det da, men jeg er iallefall ikke skummel )
Northernlights Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 8. oktober 2007 tror ikke en phunk som deg er skummel ;o) Men hele konseptet med dibtreff virker "skummelt"... Tør ikke =o))
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 8. oktober 2007 #12 Skrevet 8. oktober 2007 Får aldri treffe deg jeg da? (
Northernlights Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 8. oktober 2007 Skal på Trondheim Torg like oppunder jul ;o)
Northernlights Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #14 Skrevet 11. oktober 2007 Kom til å tenke på en ting. Jeg har aldri "lært" han å si sorry. Jeg har aldri sagt "nå må du si unnskyld, eller sorry". Men; han har sett storebror si det til oss! Så han har bare plukket det opp fra han. Tenk så viktig det er hvordan vi oppfører oss rundt disse små! De lærer av våre ord og gjerninger helt fra de er bittesmå. Han sa "sowwy" igjen,da han gikk opp trappa i går. Og et annet ord er "takk"! Han har aldri blitt fortalt at han skal si "takk", men jeg har sagt det hver gang jeg har fått noe fra han. Og plutselig en dag så bare kom det fra minstemann; "datt" når han fikk noe. Han sier takk når jeg hjelper han, og når han får melka i koppen, eller en snacks. Så de plukker virkelig opp ord på og høre oss andre snakke til hverandre og til han. I natt sov han for første gang på rommet til broren sin. Og midt på natta hørte jeg i mørket: "daaaddy! daaad!" Han følte seg sikkert veldig forsømt av mamman sin,siden senga hans ikke står ved siden av min lengre....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå