storebror og junibaby=) Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 har veldig lite veggplass her. Dette er mye pga av trappeoppgang i stua og et stooort stuevindu. Men jeg trenger egentlig litt mere veggplass.Vil det se fryktelig dumt ut å ha sofaen under vinduet?Vinduet blir da lavere enn sofaen.Har persienner til kvelden ol.da. Og vinduet er også lengere enn det sofaen er.(har 2+3seter) Sikkert vanskelig å svare på uten å ha sett det.Men kanskje dere greier å se det for dere?eller har sett lignende tidligere?
It's all about me Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Synes det er helt greit å gjøre det på den måten. Har gjordt det selv for noen år tilbake.
Sweet caramel Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Ja det går nok sikkert fint syntes jeg:-) Ville da sentrert sofaen i forhold til vinduet. Hva med å plassere sofaen midt på gulvet forresten, er det et alternativ? Er fint det også, men krever stor gulvplass..
storebror og junibaby=) Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2007 tror nok at vi har for lite gulvplass til at det vil bli fint.... Men da tror jeg at jeg prøver ihvertfall....Var bare redd det ville se helt "mongo"ut hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå