Gå til innhold

None som kan hjelpe meg med å

Anbefalte innlegg

Skrevet

finne passordet på facebooken til sambo? Han er utro, og jeg vet at han skriver med flere damer. Er det en måte å finne passordet hans på? Han har egen laptop som jeg ikke har tilgang til. Er det mulig på noe vis?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

puh, det vet jeg ikke...tror ikke andre har tilgang til det. Kanskje du rett og slett bare må prøve deg frem...

Skrevet

Hvorfor er det viktig å finne passordet hvia han er utro? Hva med å begynne å pakke i stedet?

Skrevet

du kan jo forresten si at du skal sjekke noe, få passordet, late som ingenting...bruke pcen ett sek slik at han ikke får noen mistanke...oppføre deg normalt etterpå...og en gang han ikke er der så kan du jo inn å sjekke....:)

Skrevet

Du vet han er utro................hvorfor trenger du da å se hva han skriver? Det eneste du trenger å se, er ræva hans idet avtrykket fra foten din sitter plantet i den.

Skrevet

Hvis du har tilgang til eposten hans, kan du jo alltids velge "forgot password" funksjonen..

Bare vær obs på at han vil jo ikke kunne få logget inn igjen med sitt gamle etterpå da :) Men da vil han sikkert bruke samme funksjonen, og bare tro det er en feil..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...