Gå til innhold

Mange her med pica/unormale lyster og behov?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner meg nesten unormal siden jeg ikke har det i dette svangerskapet heller (foreløpig) hehehe :)

Har en venninne som sniffer på avispapir, og idag på jobb fortalte ei at hun elsket marsipan i sitt svangerskap og en annen at hun elsket lukten av bensin.

Jeg har ingen unormale (eller normale) sug etter noe spesielt. Trodde det var veldig vanlig. Kanskje jeg bare skal prise meg lykkelig for at jeg ikke er gal etter bensin, marsipan eller avispapir hehehe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann..

Jeg må helt ærlig si det at jeg ikke har fått dilla på noenting!!

Jeg har ikke følt noe behov...

Men tror vi er ganske så normale for det :)

Jeg er i min 5 mnd, uke 20..

Og humøret mitt har ikke forandret seg..Jeg er den samme sier mannen...

Skrevet

Ikke noe jeg har spes. lyst på. Det eneste som er litt underlig er at jeg ikke klarer lukten eller smaken av min egen hjemmelagede pizza.. Det er fryktelig irriterende da den egentlig er vanvittig god:)

Skrevet

Hei!

Jeg er 20 + 4 og har heller ikke hatt lyst på noe spesielt. Hadde en periode jeg ikke klarte lukten av stekt mat, men det er alt.

Samboeren sier jeg er i bedre humør enn vanlig, så her er alt bare fryd og gammen. Får orgasmer som ikke ligner grisen... dette kan jeg bli vant til.

Tror nok ikke det er så unormalt, men mer vanlig å snakke om de som fyser på noe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...