chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Om vi nå må "ta ut" de gode sædcellene til mannen min og føre dem inni meg ved hjelp.... hvordan fåregår dette?? Betaler vi selv? Går dette under assistert befruktning? Ikke prøverør??
lioness* Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Er ikke assistert befruktning og prøverør det samme? Ville tippe at dette gjøres på en lab ja, og deretter settes inn ved prøverør? Er sædkvaliteten hos mannen din noe nedsatt, siden man skal plukke ut de gode? Bare lurer jeg :-)
lioness* Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 ...og dessuten ville jeg tro at dere ikke betaler selv, dersom dere er henvist gjennom det offentlige helsesystemet. I alle fall ikke mer enn egenandel?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Prøverør og assistert befruktning er nok det samme ja. Jeg forslår at du søker på nettet, da vil du få mye informasjon om hvordan det hele forgår
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2007 Oksy, takker for svar. Er ikke så inne på det feltet iogmed det aldri har vert et tema. Sædkvaliteten hans er ikke nedsatt, eller...jo. Der var overtall med hvite og røde blodlegemer i sædprøven hans. Og det kan tyde på en infeksjon, derfor antibiotika kur. Om den virker vil vi kunne klare dette selv, men om den neste prøven (som blir tatt etter kuren) er samme som denne så vil de måtte plukke ut de gode, for der er ikke mange nok av de gode nå/i forhold til dem som er "nedsatte" til at vi skal kunne greie det selv. Så nå håper jeg han får begynne på kur på mandag og levere inn sædprøven fredagen etterpå og dermed få svarene innen 5-7 uker=) Så kanskje vi kan få gjort noe når det begynner på nyåret=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå