miss_chica Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 skal til legen kl 1430 i morgen. skal jeg ta morgenurinen i uringlasset og oppbevare det i kjøleskapet til jeg skal dra, eller skal jeg heller tisse en gang før jeg drar? hva er best?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 de vil vel helst ha morgenurinen tror jeg, så sett den kaldt til du skal dra.
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Legen og jordmoren min vil kun ha morgenurin dersom jerg har time om morgenen.UP skal ikke være mer enn 1 time gammel, men kanskje jeg har misforstått? Har andre oppbevart UP i kjøleskap?
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg fikk beskjed om at det spiller ingen rolle om det er morgenurin eller ikke.. Min urinprøve har til tider stått i romtemeratur i et par timer før jeg drar til legen, og det har aldri vært noe stress.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg satte utinglasset i kjøleskapet - etter noen timer var det akkurat som om den hadde delt seg.. var sånn hvit guffe øverst i "vannskorpa". Turte ikke ta den med da jeg, så jeg tisset en gang til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå