hanto Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Hva bruker dere av vintersko og dresser. Jeg blir sprø av alle de testene jeg der enn må kjøpe det dyreste for at det skal være godt nok. Føler meg nesten som dårlig mor jeg av og til bare forde jeg ikke kjøper det dyreste og det som er best i test. Kjøpte de friends skoa som var best i test i 2005 og 2006 men dårlig ut i år. Virker ok for meg men.
Arb.ledig husmor Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Vi har kjøpt Reflex vinterdress til 500kr, og vintersko til 600kr... Valgte skoene etter comfort, ikkje etter pris da... Kunne valgt noen til 299, men de var ikkje noe behagelige på foten t snuppa, og smale...
nickoline og supermann Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg hadde kjøpt ecco støvler før denne testen. Det er jeg glad for nå. Viking kom best ut, men det var fordi de holdt lenger på varmen. Men ecco holder lenge nok på varmen i forhold til hvor lenge vi er ute. Det stod mellom ecco og viking når vi handlet. synes ecco sin satt best på en liten fot. Så får best i test være best i test. Disse støvlene holder over 200 ooo skritt før de begynner å ta inn vann....... Friends sine var de varmeste, men det hjelper lite da man ikke kan gå ute mer enn 5 minutter før de tar inn vann. Da blir man kald uansett. Ut fra tidligere tester hadde jeg tenkt å ha et par ekstra friends sko. Det utgår nå. for meg skal skoen være varm, tørr og behaglig. Det har jeg fått i ecco støvelen. Når det gjelder dresser er det jo igjen kvalitet og comfort som gjelder. En billig dress har ofte et minus som er viktig for meg. Det kan være rivestyrke, comfort eller varme. Derfor har jeg valgt reima. Kjøpt på salg allerede i våres. Da er den ikke så dyr. Men hadde jeg ikke fått på salg hadde det nok blitt den uansett. Er jo dresser som ble bedre i test, men over 2000 er mye penger. Men hadde ikke Reima vært alternativet hadde jeg nok gått for disse også. Så på europris sin som et ekstra alternativ, men nei. Den er for stiv. I tilegg er de ikke bra nok rundt håndledd og ankler. Jeg har kjøpt en ekstra reima pent brukt.................ja, til 200 kroner!
hanto Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2007 ja det er jeg jo enig i det skal jo være behagelig å gå med. Jeg kjøpte den på kappahl i fjor og passer den i år også. Er iallefall fornøyd.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 I fjor hadde vi ecco goretex sko og troll classic med fast for. Var veldig fornøyd med dette. I år har vi Viking goretex sko og Troll classic med løst for. Reimatec regensburg som tilleggsdress. Ecco skoene fra i fjor passer ennå, så de bruker vi frem til neste str som vi har viking skoen i. Ikke bry deg om hva alle har :-) Kjøp det du mener er best til ditt barn, utifra klima, aktivitetsnivå ol.l
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 Har Viking gore-tex sko og reflex dress + en dress til fra i fjor som kanskje holder den første perioden med kulde (duckfish)
Gjest mphs Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 I fjor hadde vi Name it dress og viking gore tec sko. I år har vi en ny Name it dress og sorell sko.
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg har kjøpt en Reima dress ( kjøpt av Newton og prinsessa på erten faktisk), og kommer til å kjøpe ecco eller viking sko. Syns de testene er bra jeg, og handler/ velger mye ut ifra de testene;)
hanto Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. oktober 2007 synes også testene er bra egentlig. Men blir bare så i tvil med alt det som var bra i fjor også er det plutselig ikke bra i år.
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #10 Skrevet 8. oktober 2007 Det kan jeg forstå!=) Men hørte noe om at det ikke var helt de samme skoa.. men ikke vet jeg
1stor1liten =) Skrevet 8. oktober 2007 #11 Skrevet 8. oktober 2007 I fjor kjøpte jeg ticket to heaven dress og skofustex (om jeg ikke skriver feil nå) og var veldig fornøyd med begge deler! i år gikk vi for reflex vinterdress, sko har vi ikke kjøpt ennå.
ALIICE Skrevet 8. oktober 2007 #12 Skrevet 8. oktober 2007 Har ticket og troll dress, og kamik og viking sko. Synes det er praktisk med to gode dresser, så vi slipper å stresse med å ta dressen og sko med hjem fra bhg hver bidige dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå