Lille jente Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Men det er enda en uke for tidlig. Nå har jeg spottet og hatt småblødninger i snart en uke, akkuart som mensen. Håper sånn på at det er festeblødninger siden det er en uke siden el. Men så må jeg jo vente litt til med å teste.... Kribler i hele meg!!!!!!!!!!!!!!!! Noen andre som skal teste neste uke??
SommerBris Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Hei. Jeg har ikke hatt noe spotting eller blødning, men kjent litt mens murring. (det hadde jeg også i forige svangerskap før IKM-men det kan like gjerne være tante som begynner å bli klar, samme følelse) Tenkte jeg skulle teste om en uke, hvis jeg ikke ryker noen dager før det å. Har IKM 15/16 okt og har lyst å ta en test noen dager før.. Når har du tenkt å teste?
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 oi hørtes spennende ut:) tror jeg har EL idag jeg,har hatt mensenvondt... så da kan det tenkes jeg tester i slutten av neste uke,tenkte jeg skulle klare å vente til mange dager etter evt. ikm mens:) lykke til da!!
dagiebaby Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Hei dere, jeg har allerede testet, og det var ikke så lurt, for den var selvsagt negativ. Klarte bare ikke å la det være denne mnd. For hvis den skulle slumpe til å være positiv, så måtte det jo være bankers;-)
dagiebaby Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Glemte å si at IKM er 16. okt, altså om 8 dager...
SommerBris Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 Ja du har IKM rundt samme tid som meg, kjenner jeg teller dager. Har en test liggende, men smører meg med tolmodighet for å ikke sprekke. Jeg brukte CB ca 3-4 dager før IKM forige svangerskap og den ble positiv-så jeg kommer ikke til å klare å vente med å teste til neste uke. Regner med at jeg ryker til helgen:) dagiebaby: har du noen murringer eller andre symptomer?
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 Blir nok testing på meg også, jeg skal ha mensen den 20 okt jeg da.. Men jeg er så dårlig form, vært der en stund. Kvalm, hode pine, tisser ofte, ømme pupper, sugen på mat. Jeg hadde også sånn mensen lignende sak, varte i to dager blødde veldig lite. Jeg hadde sånn sist også før jeg fant ut att jeg var gravid.. Og symtomene blir jo bare sterkere..
Liagora med 2 jenter Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg har skikkelige mensensmerter, hadde det ikke vært for at jeg viste at jeg ikke skal ha mensen nå så hadde jeg trodd den kom i morgen Håper det er ett tegn..har ikm den 18 okt..har så lyst å teste nå..
Lille jente Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg har ikm 15.oktober. Akkurat om en uke. Så hadde i grunn tenkt å vente med å teste til da. Men har veldig lyst til å teste i helgen. Har samme symptomer som som Lampe77: Hodepine, tisser ofte, ømme pupper og så sugen på mat hele tiden... Og har spottet en uke etter el. Er så skråsikker på at jeg er gravid denne gangen.
Liagora med 2 jenter Skrevet 8. oktober 2007 #10 Skrevet 8. oktober 2007 Krysser fingrene for deg;) håper jeg også er det
Lille jente Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 8. oktober 2007 mensmurringer skal jo også være symptom! Vi får bare krysse fingrene, men ikke beina ;o)
SommerBris Skrevet 8. oktober 2007 #12 Skrevet 8. oktober 2007 Er det et symptom at man er sulten støtt også???? Syns ikke jeg gjør annet enn å ete:) Spent på testinga til alle jeg nå
Lille jente Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 8. oktober 2007 Tror det også er et tegn ja...men jeg leter jo etter tegn hele tiden ) Ja det er spennende å se hvordan det går med alle sammen. Jeg får så vondt av de som har vært prøvere i mange år, føler nesten at jeg sniker i køen ved å håpe på at jeg er gravid før dem.... Men vi alle vil jo så gjerne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå