manonym Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Tenkte jeg skulle kjøpe noe til gutten min på nettet etter jeg såg en tråd her med adresse på. Men der står det: NB! Alle Janus ullbodyer er store i størrelsen, ca en størrelse større enn andre merker. Vil det si at om gutten min bruker str 80, så må jeg kjøpe 70? Var så rare str der, til vanlig så er jo en str mindre enn 80 er jo da 76... Så hva sier dere? Noen tips ellers?
Carnivale Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Ja, jenta mi bruker 80/86 ellers, men i Janus-ullbodyer bruker hun 80. De er store
manonym Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2007 Men det var jo så dumme str jo! bare 60-70-80-90 osv. Hva bør jeg da kjøpe når gutten min nå er 75 cm???
kleenex Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Sønnen min bruker 74 - 80, han har 80 i janus boddy og den er ikke veldig stor på han. Tror ikke jeg ville kjøpt mindre enn 80 ihvertfall
Kreps-77 Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Lillesnuppa på 8,5 mnd bruker str 74/80 i bodyer. Ullbodyen fra Janus er i str 70 og passer fint.
Carnivale Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 Om han bruker 74 nå hadde jeg kjøpt 70. Ellers så er det ikke noen krise om bodyene er litt store da, så lenge du ikke kjøper 90 liksom..
Bimmer´n Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg fikk en Janus ullbody i gave, str 70 til jenta mi. Brukte den nesten fra dag en selv om hun bare var 46 cm, for den var så god og elastisk! (brettet bare opp armene) Nå er hun 10 uker, 60 cm og bruker den ennå. Vet ikke om det hjalp deg noe særlig. Tror det jeg ville si er at ja de er nok litt store i str, men at det ikke gjorde noe for min del . Bare glad hun kunne bruke den lengre.
lego Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 Ja, kjøp en str mindre. Jeg har en ganske stor gutt, så jeg kjøpte str 100/3 år, men de drukner han i! Hadde bodyen nesten ned på knærne... hehe....
Tinky Winky Skrevet 8. oktober 2007 #9 Skrevet 8. oktober 2007 Pjokken bruker 80-86, men har 90 i janus. Er bittelitt stort men gjør ikke noe.
Arb.ledig husmor Skrevet 8. oktober 2007 #10 Skrevet 8. oktober 2007 Jenta mi er 74 cm lang, og har en Janus ullbody fra i fjor i str 70 som fortsatt er passelig... Strømpebuksene e iallfall store i str!!
manonym Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 8. oktober 2007 Her var det jo enstemmig ja, hehe;) Uff.... Tror jeg kjøper 80 jeg..... Da har han den litt lenger, er ikke bruk for så mye ull enda så..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå