to jenter og ett gull i magen Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 når begynte de å få være alene litt etter skolen og til dere kom fra jobb? jenta mi går i andre klasse, så har sfo ennå. men tenkte litt på å være litt alene ifra tredje klasse. det er bare gangvei helt til skolen så må ikke ut på noen vei. og er ti minutter og gå ca.
Mille** Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Begynte med det fra 3.klasse, gikk veldig fint det. )
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Når sønnen min beg i femte klasse, blir han et såkalla nøkkelbarn. Førsteklassingen min tør jeg ikke å tenke på hvordan det blir med..... sikkert likt med han.
to jenter og ett gull i magen Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2007 da satser jeg på å prøve fra neste år:) syns det har virka så tidlig men flere her oppe som er alene nå i andre klasse og.
MammantilKaja Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Slutta på sfo i 3klasse, hadde noen prøvedager da og d gikk fint. D var da hun fikk mobil også
tvkrus Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 mi går i første hu har vært hjeme litt alene nå i høst når jeg har henta søstra i barnehagen. da er jeg borte ca en time hu synest det er helt greit å være hjeme alene. jeg er hjemme da hu kommer med bussen setter hu igang med leksene før jeg går. hu tar seg mat hvis hu er sulten, men vi bor lanlig da
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 synest det er litt tidlig, men det kommer vel litt an på hvordan barnet er:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå