Gå til innhold

pakkekallender til ettåring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har tenkt på dette? han sjønner vel ikke så mye av det,men alikevell..er litt i tvil om jeg skal lage til gutten vår..hadde jo vert litt koselig også:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei det hadde jeg ikke giddet, lag heller en kalender til kjæresten din, han forstår det bedre... men du kan jo ha en puzzlespillkalender eller no... så kan alle leke sammen hver morgen :-)

Skrevet

Jeg har lurt litt på om min gutt, som er 15 mnd ca i adventstiden, skal få det. Men han skjønner neppe noe av det. Kanskje vi heller pakker inn bilder av familie og ting vi har gjort sammen som vi kan snakke om til frokosten eller kveldsmaten... Eller så satser vi bare på å feire søndagene med lys og ei bolle eller noe.

Skrevet

Det kommer jeg garantert til å lage til min (dersom jeg er så heldig å bli gravid) uansett om den så blir født i november. Har du lyst til å lage det så synes jeg at du skal gjøre det.

Skrevet

Jeg har snart toåring, og komme rikke til å lage pakkekalender før neste år..

Skrevet

Eldstemann var 2,5 da han fikk det. Mormor som ordnet til siden de andre barnebarna også fikk. Lillesøster fikk først året etter - da hun var 1,5. Hun hadde ikke fått så tidlig hvis ikke det var for at storebror fikk. De skjønner jo ikke så mye av det når de er så små men de skjønner hvis det blir gjort forskjell!

Så uten storesøsken hadde jeg ventet til 2-3 årsalderen.

Skrevet

men du, klart du skal lage kalender hvis du vil... for det er jo du som koser deg.... ungen vet jo ikke hva det er , og blir jo helt sikkert glad for ei skive med prim, men det er fryktelig kosleig å ha kalenderen hengende :-)

klart du skal! - jeg bare usker t jeg venta til min var tre før han fikk gaver i kalenderen, men jeg hang den opp likevel - uten gaver på, bare for at advent er advent, og det er ikke advent uten kalenderen hengende på veggen.

Skrevet

min lille fikk i fjor.-..da var han ca 22 mndr...storebror fikk,og da var det klart han og måtte få;O)var stooor stas!

men til en ettåring..tror kanskje han hadde hatt mer glede av en sjokoladekalender:o)en slik en med små luker:o)om noe..

Skrevet

Celine skal få pakkekalender i år ... men er da 19 mnd.

Tror hun kommer til å syns det er kjempe spennende =)

Skrevet

Jeg hadde hoppet over kalenderen i år ! Han skjønner ikke bæret av det alikevel ;-) Hvis du ikke bare lager den for din egen kos da , det er jo hyggelig å pusle med sånt i førjulstiden !

Skrevet

Ettersom jeg har en som er eldre enn den lille som er på vei, så kommer lille til å få pakkekalender neste år da hun er rundt året. Lillemann (ganske stor nå da...hehe...5 år) fikk ikke før den julen han var to og et halvt.

Skrevet

Jeg broderte kalender til storebror, og har begynt på lillesøster sin. Har ca et år på meg da....puuuuuh.....det tar sin tid :) Elsker julen!!

Skrevet

Da jenta vår var et år pakket jeg inn klistremerker med ulike vanlige dyr, og hengte opp et ark på veggen. Hun syntes det var veldig stas å få sette på et klistremerke hver dag, og samtidig lærte hun hva dyret het :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...