#Aurora har tre gutter# Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Har sikkelig smerter og veldig vondt i skrittet.Føles ut som hodet er på veg ut av meg.Husker smerten akkurat som når jeg føde for 5mnd siden.Sikkelig ubehagelig....
kaos83 Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 uff da... Hva betyr det egentlig? har du snakket med legen?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2007 han mente det ikke var så farlig så lenge jeg ikke blør.Noen fler som har det slik?
Anitahar2barn Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Hei! Jeg har hatt veldige menssmerter, nesten som etterrier hvis du husker de? Uff og huff... og så har jeg hatt veldig vondt inne i skjeden, kjennen ut som livmortappen kanskje. Regner med at det er vanlig! :-) Jeg har i tillegg blødd to spisesjeer en kveld for 2 uker siden ca, men ikke mer etter det så håper det har gått bra!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2007 uff ja de etterriene ja..ikke gode.Skjer vi har termin samtidlig enda..hehe.Venter min 2her og den 27mai 08-
Anitahar2barn Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 det var jo litt spesielt! Vi kommer til å se mye til hverandre fremover vi da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå