lagrima Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Hei! Noen som har ideer til noe vi kan finne på i Bergen på utdrikkingslag? Skal være forlover, men bor ikke i byen selv, så det er litt vanskelig å vite om noe. Er det f eks noen dansesentre e.l. som vi kan dra på? Flamenco, salsa e.l.? Hun er ikke så glad i spa og den type ting så det utgår! Trenger også forslag til et kult lunsj-spisested. Regner med å få litt hjelp og hint av de andre deltakerne også, men veldig få bor i Bergen... Blir SÅÅÅ glad for tips!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Laserskyting? Huske ikkje ka det heite da... Paintball tror eg også finnes i Bergen... Gokart? Curling? Dette er noe av det eg selv kunne tenkt meg at min forlover arrangerte for meg )
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 GPS-rebus? se exin.no Matkurs? f.eks sottogsalt.no Vilvite - nytt vitensenter? vilvite.no Vannkanten med badeland, velværeavdeling, spa etc? www.vannkanten.no Ellers lurt å ta en titt på bergenpuls.no for å få tips om ting som skjer i byen den aktuelle dagen.
benki Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Hei=) Kultursenteret verftet har en del forskjellig dans osv, hvis ikke er det hildemors danseskole, evt rock`n rolf danseskole.. vet begge de har salsa! Bocca er et ok og litt trendy sted og spise lunsj, samme med calibar.. Er liksom mest vanlig å gå på spa og sånn, men hvilke interesser har hun? Vet at på ambientes kan dere feks alle være sammen.. de har sånn stort boblebad, de har også matservering! Er hun en aktiv person? Hva med å kontakte et treningssenter og få laget et eget opplegg for bare dere.. med en type trening som hun liker.. Kanskje dere kunne fått time hos frisør og sminkør? Fått henne klar til kvelden.. siden hun ikke er glad i spa?? Vet ikke om dette var noen hjelp jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå