Gå til innhold

Er så innmari bekymret.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor for jeg er ikke av den typen som tar sorgene på forskudd, men i dette svangerskapet har jeg blitt helt rar. Skal på ordinær UL på torsdag og er sikker på at babyen er død. Er nå i uke 18 og kjenner lite bevegelser. Ingenting den siste uken. Ikke syns jeg det skjer mye annet heller. Det er så dumt for jeg blir så himla deprimert av det. Vil ikke snakke om graviditeten når folk spør lenger og jeg tar i hvert fall ikke opp temaet selv.

Måtte bare få det ut for det er ikke lett for samboeren min å forstå. Har ei prinsesse på to og mistet både før og etter henne så det er nok derfor jeg er bekymret. Noen som kan trøste meg litt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanskeleg å trøste deg, og vanskeleg å seie noko i det heile. Kanskje du skulle ringe jordmor i morgon og høyre om ho kan leite etter hjatelyd? Det er mest truleg tankane dine som spelar deg eit puss. Vi gravide har lett for å bekymre oss og lett for å havne i ei negativ tankerekke, og det er vanskeleg å komme ut av. Det er heldigvis bare tre dagar til du får svar. Gjer det du kan for å gjere ventetida kortast mogleg. Og snakk med sambo sjølv om han ikkje kna forstå. Det er viktig at han veit korleis du har det og at han støtter deg.

Lykke til vidare!

Skrevet

Hei du, uff dette er ikke godt! Det å kjenne liv så tidlig er jo ikke etter boka, så mest sansynlig er alt som det skal!!!!!

Men du, kan du ikke ringe jordmor eller føden... detar deg på alvor og sjekker deg med en gang!

det er derfor de er der vettu :-)

Skrevet

Hei!! Vil bare si at jeg føler med deg. Er forferdelig å gå rundt på den måten. Jeg var endel redd i mitt svangerskap og var på endel UL hvor jeg betalte.. måtte bare vite;) Mamma mista flere ganger og jeg har vært redd for at det samme skulle skje meg!

Bare husk at mange ikke kjenner mye liv i magen før uke 22. Og det kan gå flere dager uten at du kjenner noe.. det er veldig normalt!!;) Jeg er helt sikker på at alt er topp i magen din. På torsdag kommer du til å se et lite mirakel i magen din. Det at du har mista før gjør det jo så klart veldig vanskelig for deg!!! Håper bare at du klarer å legge de vonde minnene og tankene bak deg;)

Gir deg en stoooor klem!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...