Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Og mål 5 sekunder før kampen var ferdig? imponert!!! hehe gullet er allerede heme nå!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 hva er heme? Er det et ord dere bruker der i Bergen, stedet som helst ikke vil være en del av norge i det hele tatt? Men i tippeligaen skal de spille... og gnåle.. Urk. Takk og lov for at halve laget deres er borte til neste sesong så dere ikke har sjans til å gjenta det. Og mannen din, jeg regner med at han ikke jubler etter han gikk unna tv'n? Høhø.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå