tvkrus Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 kopiert fra et forum for AFOLer LEGO World blir tidenes LEGO event i Norge og går av stabelen 1.-4. mai 2008 i en hangar på Fornebu utenfor Oslo. Hangaren drives av Fornebu Indoor Golf Center og vi disponerer nærmere 10.000 m2..........!
Prinsemammaen Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg ELSKER lego!! Så takk for tipset! :-) Nå gjenstår det bare å se om jeg klarer å huske det når den tid kommer... ;-)
tvkrus Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2007 jeg kan nok minne på folk her inne for hvis det kommer mange kan vi få det igjen
EnUndreneMor Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 tror du må minne meg på det:) hehehe.. kan jeg ta med en ett åring dit?? eller skjønner hun kanskje lite??
tvkrus Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. oktober 2007 ja det er for hele familier alle aldere det vil sikert en del tog som kjøre rundt, mine var "gale" etter det. vi kaller oss AFOL - Adult Fan of Lego
uups123 Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 åå kult.. jeg elsker lego..!!! det er bare en genial leke som aldri går av moten... men har du noe mer informasjon? hva skjer egentlig der å sånn?
tvkrus Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. oktober 2007 alt som skjer vet jeg ikke ,men mange AFOLer fra flere land har med seg sine bygg noen sam arbeider og setter sine ting sammen. og Lego har sikkert noe selv. her er noen bilder over bygg er ikke sikert at dette kommer i oslo da,men fine bygg http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=6920
uups123 Skrevet 8. oktober 2007 #10 Skrevet 8. oktober 2007 tror kanskje mine barn som er ett og to år i mai blir litt for små til å ha noe glede av det..men virker jo litt gøy da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå