MammantilKaja Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 den dårligste/teiteste gaven du noengang har fått? He he regner m noen morsomme svar...
Kondis som en murstein Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 En kalender for året før..............
mayaya Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 svær pappeske fra pappa på min 20årsdag... mye *potetgull" (fyllstoff)... ei flaske pepsi... ei flaske cola.. og en pose twist... skuuuffa.... *fnis* mamma kom med en litt bedre senere da :-p
NoDoubt Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg tror jeg vinner denne!!!! Hehehehe:-) Da jeg ble 19 år så henta gubben meg på toget da jeg kom fra skolen. Satte meg inn i bilen og fikk kyss og klem. Han begynte å kjøre å sa: "Forresten, det ligger en gave til deg i hanskerommet." Jeg åpnet og tenkte: Roser! Var sånn knudrete tupp som det er på rose-poser. Tenkte det var rart at han hadde klart å prest de inn der uten å ødelegge de. Tok ut posen og det var IKKE roser! Så ut som noen rare småkaker. Satt å kikka lenge på de. Tørte ikke si noe i tillfelle han hadde brukt hele dagen på å lage småkaker til meg.... Plutselig slo det meg: "Fy faen, det er jo øyner jo!!!". Gubben holdt på å le seg ihjel. Han hadde da vært på jobb som kjøttskjårer og skåret gris. Plutselig fikk han ideen om å skjære ut 19 griseøyner til meg. Noen blå, noen grønne og noen brune!!! Hehehehehe;D Det var faktisk kjempe moro og det er definitivt en gave jeg aldri kommer til å glemme:-) Husker vi snakte om å servere de i festen. Sette de på fint fat med tannpirkere i;-) Hehehehe:-) Gjorde selvfølgelig ikke det! Det kom en gutt på ca. 13 år over dem. Han kom til meg og sa: "har du sett at det er mangfe øyner i en isboks på kjøkkenet?" Han trodde sikkert vi drev med likvedering i huset. Stakkars. Hehehehe:-) Fikk og badevekt av gubben for en del år siden. Han lo godt da han ga den til meg og jeg forstod at det ikke var seriøst ment. Jeg syns egentlig det var greit å få det. Men mange andre lo og sendte gubben spørrende blikk:-) Så ja han kan det med å gi gaver:-) Men jeg har alltid fått noe fint og:-)
grå :) Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 grillsett med forkle og votter +++ med JULEmønster.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå