(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 håper dere blir ferdig med dette gullet litt fortere enn det siste..
*dum&deiLig*™ Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Thanx dear! Jeg er redd for at det tar LANG tid før vi blir ferdige med dette gullet... ;-p
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2007 det er akkurat det som er så jævlig..dere blir aldri ferdig med noen ting, være seg det er ekstremregnvær eller fotball-gull
*dum&deiLig*™ Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 3-1!!!!!!!!! Du må jo innrømme at det er ganske godt gjort å klare å beholde humøret til tross for nederlag i serien sesong etter sesond, og med 100 regndøgn i strekk i tillegg;-p
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2007 humør? det er jo akkurat det, dere eier ikke humør..dere sutrer og griner hele tiden.. over regnvær og fotball og udugelige dommere hver gang noe går dritt... og halve laget deres vil være borte neste sesong så dere har ikke sjans til å gjenta det.. Heldigvis.
*dum&deiLig*™ Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 ;-p Vi er så skjønne atte! Bergen er norges gladeste by i solskinn:-) Neste år er det Champions League, tror ikke det er så mange som forsvinner dersom vi vinner gullet. *gleder meg til neste sesong*
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. oktober 2007 gullet er jo deres nå... sånn er det.. uansett så jo, de forsvinner..
*dum&deiLig*™ Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 Det er fremdeles teoretiske muligheter for at det kan ryke, jeg tar ikke sjangsen på å glede meg ennå;-p Hvordan vet du det? Har du kjøpt dem, kanskje? ;-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå