Gå til innhold

grattis til brann da..


Anbefalte innlegg

Skrevet

håper dere blir ferdig med dette gullet litt fortere enn det siste..

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Thanx dear! Jeg er redd for at det tar LANG tid før vi blir ferdige med dette gullet... ;-p

Skrevet

det er akkurat det som er så jævlig..dere blir aldri ferdig med noen ting, være seg det er ekstremregnvær eller fotball-gull

 

 

Skrevet

3-1!!!!!!!!!

 

Du må jo innrømme at det er ganske godt gjort å klare å beholde humøret til tross for nederlag i serien sesong etter sesond, og med 100 regndøgn i strekk i tillegg;-p

Skrevet

humør? det er jo akkurat det, dere eier ikke humør..dere sutrer og griner hele tiden.. over regnvær og fotball og udugelige dommere hver gang noe går dritt... og halve laget deres vil være borte neste sesong så dere har ikke sjans til å gjenta det.. Heldigvis. :)

 

 

Skrevet

;-p Vi er så skjønne atte! Bergen er norges gladeste by i solskinn:-)

 

Neste år er det Champions League, tror ikke det er så mange som forsvinner dersom vi vinner gullet. *gleder meg til neste sesong*

Skrevet

gullet er jo deres nå... sånn er det.. uansett så jo, de forsvinner.. :)

 

 

Skrevet

Det er fremdeles teoretiske muligheter for at det kan ryke, jeg tar ikke sjangsen på å glede meg ennå;-p

 

Hvordan vet du det? Har du kjøpt dem, kanskje? ;-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...