Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Lenge side jeg har sett deg her ;-) Humrer alltid godt av de statusrapportene dine på Facebook...
brooklyn Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 ja jeg har forvillet meg inn her igjen. Gravid for 5 gang, så vi håper det går bedre denne gangen. En gang må jo lykken snu for søte lille meg:) ..og ja, jeg ynder å bruke facebook til å fronte meg selv:) Klem
brooklyn Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 måneddskiftet mai/juni. 2 uker før 2 eksamener. Det får stå sin prøve!
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Det går... Baby er viktigst ;-) Eksamen kan du jo evt ta senere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå