Susan*lillegutt og mini* Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Hei=) Ville bare si at du virker på meg som en meget oppegående dame,og vet å sette pris på andre,selv om du ikke kjenner dem engang=) Du kommer bestandig med gode svar og gode råd=) Ville bare fortelle deg det =) Syntes du trengte å høre det=) Klem
Northernlights Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Tusen takk =o)) Det var kjempekoselig sagt av deg. You made my day =o)
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2007 ingenting å takke for,bare koselig det,og er slik jeg oppfatter deg hvertfall=)
Northernlights Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 ...og det var alt som skulle til for å få tårer i øynene,ja. =o) takk,takk!
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2007 hehe..var ikke meningen det da,men godt du ble rørt da,for det var meningen også=) ville bare fortelle at jeg synes du virker som en kjempe grei dame med masse godt humør og gode råd å komme med =) Liker å lese innleggene dine og lese svarene du kommer med,for de er veldig gjennomtenkte=) Fått med meg at du har hatt ditt å slite med,så tenkte det da kunne være på sin plass å få høre at du er verdifull for mange her inne=) Nå har ikke jeg og du snakket mye sammen,men betyr ikke at jeg ikke ser deg fordet =) mange klemmer til deg=) *tørker tårene dine* =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå