Gå til innhold

Gode forslag til utdrikningslag mottas med takk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen gode forslag? Er ikke ute etter å "drite" så veldig ut, men noe som hele følget kan vøre med på...

Videoannonse
Annonse
Gjest thricane
Skrevet

leie hoppeslott. det gjorde de for meg, og da hadde alle det like gøy:)

hoppeslott.com mener jeg det het.

Skrevet

Lag en opplevelsesdag. med aktiviteter som f.eks:

Litt ekstremsport som rappelering, rafting etc (tilpass det til hva som finnes av tilbud der det er).

GoCart.

Helikoptertur.

Bowling.

Spille inn en sang som dere lager (evt favorittsangen hennes) på CD (hvis hun liker å synge og det finnes muligheter til dette).

Karaoke.

Alle som deltar på laget tar med en liten gave hver som skal minne om dem selv. Hun vet ikke hvem som er fra hvem og skal gjette dette etterhvert som hun pakker opp.

Skrevet

Sumobryting. Sånn oppblåste drakter og kamp på en matte. Har ikke prøvd det selv men det ser kjempegøy ut. Tror man kan leie utstyret fra diverse firma.

Skrevet

Alle tar med en gave. Gaven skal være noe du forbinder med bruden og hun skal gjette hvem den er fra.

Gå til den kommende brudsgommen og spør om forskjellige spørsmål. Vis et og et spørsmål til bruden. Hun må svare før du viser hva mannen svarte. Svarer hun feil må hun drikke.

Var i et utdrikkningslag med den leken en gang og det var morsomt og pinlig for bruden:-)

Et spørsmål gubben hennes fikk: "Hvilken stilling liker du best?"

Hun sa:" Viss han ikke sier hundestillingen så lyver han!!!". Hehehehe:-) Hans svar: "3-0 til viking".

Skrevet

synes min dag var perfekt. Vi spiste en god lunsj sammen, jeg fikk 1 times spa-behandling, vi golfet litt, og så tullebøllet de med meg, gav meg en kurv og satte på meg et skilt og stoppet foran det lokale senteret. Jeg ble så stram i maska at de klarte bare holde spøken i 30 sekunder, da orket ikke forloveren min utsette meg for pinselen lenger.

Til en venninnes utdrikk laget vi en musikkvideo (som ble vist i bryllupet. veldig vittig). Har en annen venninne som har vært i studio og sunget inn sang. Også veldig bra.

Om kvelden hadde vi gaveleken som er beskrevet over, samt at jeg fikk en stor bolle med masse lapper i. Jeg måtte trekke ut en og en lapp og fortelle historien bak manne-navnet som stod der. Fikk noen frikort siden min søster var til stede, men overraskende nok brukte jeg dem ikke.....?! Skjønte ingenting dagen etterpå:)

Men det var en perfekt dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...