Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg er halv veis i svangerskapet og har allerede farget håret mitt 3 ganger pga de små hvite hårene mine har dukket frem både her og der...og nå må jeg snart farge det på nytt pga ettervekst med masse hvitt hår jeg klarer bare ikke å se at de vokser frem.. er det flere her som har det samme problemmet, og hvor ofte farger dere håret deres? jeg er bare 21 år og synes dette er grusomt..
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg skjønner ikke helt hva du mener når du snakker om små hvite hårene mine har dukket frem både her og der. På hodet? Farger du det svart eller?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 ja, jeg har akkurat det samme problemet og er også 21 år. Kanskje dumt spørsmål, men er det graviditeten som gjør det? har ikke så mye at jeg må farge det, men det dukker stadig opp nye.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 ja det er håret på hodet jeg prater om desverre for meg godt mulig at det blir verre under svangerskapet, men hårene kom lenge før jeg ble befruktet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå