Holly❄️ Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Skal ha fest her til helgen, og ei venninne har en x som vil så gjerne bli med. Hadde sagt ja jeg, bortsett fra at jeg vet at han er veldig klengete på henne, og vil ha alenetid med henne i festen (passer vel svært dårlig). Nå har han visst spurt om og få bli med henne, og jeg fikk en mld om at jeg måtte finne på en unnskyldning for at han ikke kunne komme... (Har han på msn-lista mi) Er dette virkelig opp til meg og ordne? Vil ikke lyve om slikt, blir garantert merket likevel... hun mente nemlig jeg kunne si at det var "reunion" for danskebåtturen vi var på for en stund siden.. men det blir jo rimelig teit da, siden hun som ikke var med på båten kommer på festen.. hvorfor skulle ikke han få komme da? Huff, nei dette får hun vel ordne selv.. vil ikke bli sett på som den slemme ulven...
Northernlights Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Det er dårlig gjort å be folk finne på unnskyldninger for seg selv. La henne ordne opp i det uten din hjelp. Ellers er hun feig. Klarer hun ikke avvise han skikkelig,så er det kanskje ikke rart han klenger på henne enda? Her må hun si rett ut at hun ikke er interessert i han. Og det skal komme fra henne, ikke deg eller andre folk.
balsam Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 ville nok også latt det være en sak mellom de to=/ pleier ikke lønne seg å blande seg i sånt... dersom du ønsker at han skal komme så la invitasjonen stå=)
Holly❄️ Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2007 Han har ikke blitt invitert, men kunne fint ha kommet for min del. Men hvis hun ikke vil at han skal komme er det jo greit.. men jeg vil ikke lyve! Sa ifra til henne nå, så hun skulle snakke med han.. han er forelsket i henne enda, så derfor han er ivrig etter henne. Er enig med dere, hun bør si ifra hva hun vil...
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg hadde d sagt det kort og greit til fyren, du er ikke invitert og venninna mi vil ikke ha deg på festen, for hun er ikke intressert i deg. Beklager. Så har du ikke løyet og kanskje spart ham for enda noen måneder med pes etter noen som ikke vil ha ham. Og ja, i min vennekrets er vi faktisk så ærlige, rett og slett fordi det er veldig mye enkelere sånn.
Rut Bram Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 Enig med tillab, men ville kanskje sagt det på en litt "snillere" måte.
*dum&deiLig*™ Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 Hadde ikke giddet å blande meg inn. Det er venninna di sitt problem, er han så innpåsliten, får hun be han om å ryke og reise.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå