Dailis Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Med grøt og pepperkaker og slikt førjulskos... Hvis dere ønsker selvsagt=D Hadde vært så koselig å se dere igjen=D
Karomamma Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Jøss i all verden, inviterer du oss hele gjengen? Jeg har kjempelyst og jeg regner med at sjansen for at Karosnuppa vil være med er rundt regnet 150 %... Det høres kjempekoselig ut (uansett om jeg har misforstått invitasjonen eller ei, he he). Klem!
Reveenka Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Å, det hørtes kjempkoselig ut! Men gjett hvem som har jobbehelg, da... :-( Kanskje jeg kan greie å bytte og trikse litt - hva er tidspunktet i så fall? Og er det med revunger og andre grevlinger? c",)
Dailis Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2007 Klokkeslett kan vi jo bli enige om:) vi har ikek all verdens plass, dårlig gammel inndeling av stua, to istedet for en stor. Men der det er hjerterom osv, er det ikke det de sier? Jeg kommer i alle fall til å ha mine større der, og de blir nok storfornøyde om det kommer andre større barn. Kanskje sett tv og spill i annen etage...det var lurt;)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 Det hørtes veldig hyggelig ut!!!
♥Snulder Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 Åååå.. det høres flott ut!!! Må bare sjekke om det passer med jobb, mann og barn;=)
Maud Skrevet 9. oktober 2007 #8 Skrevet 9. oktober 2007 Utrolig hyggelig initiativ! Jeg har termin 3. desember, så tror jeg må takke nei denne gangen. Enten en bitteliten baby eller rett før hun kommer. Ingen av delene innbyr vel til kjøring og sosialt samvær, er jeg redd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå