Gå til innhold

okei,13mnd i dag,og INGEN TENNER!!! noen bedre? ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser ut til at vi må kjøpe et sett til han,hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he ikkje akkurat det nei, men ikkje langt unna. Min var 11 mnd før fyrste tanna kom, da kom der 4 på ein gang! No er han 16 mnd og har ikkje fått fleire enn dei 4. Venter spendt på kortid dei andre tenna har tenkt å komme......

Skrevet

kjenner en liten gutt som første tenner da han var 16 mnd:) han er over 2 år nå.

Skrevet

....som fikk første tenner.......

Skrevet

fikk han ikke gebiss til 1 års dagen?hihi..

neida de kommer nok plutselig. har hørt at det er greit at de kommer seint. at de får mindre hull da..;) du kan jo ta en tlf til helsestasjonen om du blir bekymret

Skrevet

hehe..;) heldig du som har sluppet å bli bitt når du har ammet..;)

snuppa her har ikke masse tenner heller.. har hatt 7 frem til no..og akkurat i dag og torsdag så eg en jeksel..så no er det 9.. men er jo ikke så masse det.. hun er 17 mnd

Skrevet

Jada, slår deg vi:-) Vesla her er snart 14 mnd og har ingen tenner enda.! Men de kommer vel??!!:-)

Skrevet

He-he...,ja mye fint på postordre! Nei, jeg trøster meg med at vi har sluppet unna vondt i forbindelse med fall jeg...,får se sånn på det;o)

Sønnen min fikk tidlig tenner og jeg syns stadig han gikk rundt med rift i leppa og sår på tunga etter alle turene han hadde med nesa i gulvet da han lærte å gå!!;o)

Skrevet

ikke for å skremme...men ble fortalt om et tilfelle der de måtte skjære opp gummene for at tennene skulle få bryte frem.. (ble sef gjort av tannlege)

Skrevet

Snuppa mi er 13 månder om 2 dager og null tenner! Så søt med gummene sine så! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...