Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Sist jeg gikk gravid, husker jeg at jeg var knall varm. Hadde verandadøra på vidt gap i februar..! Nå der i mot, får jeg ikke pakka meg nok inn i tepper. Fryser konstant! Trodde det skulle være omvendt jeg, at man ble varm når man var gravid... Flere som har det sånn?
Smånetta 14.mai Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 JA! Jobber på vgs og en av sykepleierne på helse og sosial gjette faktisk på at jeg var gravid før jeg hadde sagt noe til ledelsen fordi jeg fryser hele tiden. Bruker ulltrøye under flere gensere og ullgenser ytterst. Men den innerste hjelper mest. Sover med det også, men mannen og lillegutt sparker av seg dyna...
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 FRRRRYYYYYSSSSEEEERRRR HHEEEERRR OGGG!!!!! BRRRRR!!
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Nesten som jeg skulle skrevet det selv. Forrige svangerskap var et eneste stort hetekav, nå fryser jeg hele tiden. Våkner av at jeg er kjempekaldt. Vurderer å kjøpe varmeteppe til å ha i senga!
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2007 Godt å høre vi er flere! Kanskje det varmegreiene kommer senere..? Håper virkelig ikke jeg skal gå rundt å fryse i 9 mnd asså!
Smånetta 14.mai Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg hadde det sånn sist også, jeg. Frøys til magen begynte å synes. Når jeg tenker over det, så kom jo magen samtidig som varmen sommeren 06. Og den var varm. (Men noe var nok meg også, altså...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå