Gå til innhold

Er det mange som har babysense?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er dere fornøyd med den? Er blitt en litt hysterisk mor som må opp flere ganger om natten for å se at gullet vårt puster...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har babysense. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten :) Er kjempe fornøyd! Ingen falske alarmer.

Skrevet

vi har det og er kjempe fornøyd. aldri uten den lenger

Skrevet

Her kommer sikkert et kjempe dumt spm..men hva er dette?

Skrevet

Hei! Vi har babysense og er veldig fornøyd. Spurte jordmor hva hun mente om dette, og hun ville ikke anbefale det med mindre man allerede hadde mistet et barn. Hun mente at man kan bli stresset i tilfelle alarmen skulle gå og det ikke er noe galt med barnet. Spebarn kan jo faktisk slutte å puste i 20 sekunder eller noe, uten at det er noe farlig. Men, vi har ikke opplevd falsk alarm. Regner dessuten med at de foreldrene som allerede har mistet et barn skulle ønske de hadde babysense til førstemann også.... Men det er jo også viktig at dere kan praktisere gjenopplivning på spebarn da.

Skrevet

Vi har, er verdt hver krone fordi den gjør at jeg slapper mer av.

Skrevet

Babysense er en pustealarm. Det er en tynn plate som er veldig sensitiv for bevegelse, og som legges under masdrassen til babyen. Den begynner å tikke hvis det går ca 10 sekunder uten bevegelse, og etter noen sekunder til begynner den å pipe veldig høyt. Kjipt å glemme å slå den av hvis man tar babyen opp av senga. Vi glemte det hele tiden de første ukene så da ulte alarmen til stadighet.... Den høres godt, for å si det sånn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...