Gå til innhold

Spm om å gi både mm og mme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gir mest mme men klarer å pumpe litt (har veldig lite melk). kan jeg blande mm rett i mme? eller er det best å spare opp sånn at hun får 1-2 måltider som er kun mm i løpet av døgnet, og rein mme resten? hva er best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vil anbefale deg å ikke blande mme og mm. pump heller så du har til et måltid.

Skrevet

ok, da stoler jeg på deg :o)

er det noen grunn til det egentlig?

Skrevet

vet ikke jg =) men har gjort det selv. hørtes bare litt logiskt ut liksom=) sorry hvis det virket som om jg hadde peiling!

Skrevet

hihi, greit det! er egentlig samma f'en for meg, bare lurte på om det var noe som tilsa at det ene var bedre enn det andre... men da bare samler jeg opp, jeg!

Skrevet

ja gjør det=) jg håper noen som har litt peiling kan svare dg! jg dytter den opp=)

Skrevet

hei! :)

leser at du gir mest mme og får inntrykk av at du er interressert i å gi babyen din mm også. hva med å legge barnet til brystet i steden for å pumpe deg? hvis du er interressert i å amme kan det være lurt å alltid tilby pupp førts og fremst. og da trappe ned på mme'n etterhvert.

men for å svare på spørsmålet ditt: jeg ville ha pumpet meg og gitt mm som ett måltid, ikke blandet det med mme. kan ikke gi noen bedre begrunnelse enn at jeg synes at det virker mest logisk. ;)

Skrevet

hei .

jeg må også gi begge deler,,

helsesøster sa til meg at jeg ikke skluue blande i samme flase,,men jeg kunne dele opp måltidet med begge deler,bare i hver sin flaske..

Skrevet

En grunn til ikke å blande: hvis babyen ikke spiser opp alt på en gang, så må mme kastes. Mm holder seg noen timer i romtemp. Synd å måtte risikere å kaste mm.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...