Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 tror jeg har hatt det 3 ganger.... mannen er jo alltid ferdig før jeg kommer så langt.
mammatilsommeren Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Vel jeg trenger god tid. Men har merket at om jeg sitter oppå han så får jeg det. men er det misjonær stilling så kommer jeg aldri!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Jenter! Dere må jo sørge for at det går for dere før det går for mannen. Om det er fingring eller slikking spiller ingen rolle, så lenge dere begge er happy! Kan anbefale deg å fingre deg selv mens du rir mannen din, det pleier å fungere for meg. Det finnes også små fingervibratorer (masserer klitoris) som er gode å ha når man har sex. Eller så kan man bruke en dildo sammen. Mulighetene er utallige! Jeg har nesten aldri fått orgasme kun ved å ha et vanlig samleie hvor jeg kun ligger på rygg og tar i mot. Men er man mer deltakende så går dette helt fint. Det handler om å ta litt ansvar for egen seksualnytelse! De aller fleste menn synes det er dritsexy med en dame som tar på seg selv, som får mannen til å ta på seg, eller som introduserer et par leketøy til felles glede. Lykke til jenter!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Det går for meg hver gang... I de senere år har jeg måtte fingret samtidig som han er inni meg...men før gikk det for meg selv i misjonærstillintg uten ekstra stimulering.. Kommer an på hvor han treffer og vet jeg... SOm anonym over meg- det går for meg før mannen:)
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 Samboeren min nekter å la det gå for seg selv før det har gått for meg. Og det er jo noe vi begge er fornøyde med!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 neei.. går aldri for meg heller. Har skjedd 2 ganger for mange år siden. Men det var ikke så mye å skryte av. Merker ofte at det er like før det kanskje kommer en orgasme.. Men så nei! Der er han ferdig, eller så går følelsen over. Har på en måte lært meg å leve med det.. Selv om jeg skulle ønske jeg fikk det til sammen med han. Får det til alene selfølgelig.. så lider jo ikke akkurat.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 kommunikasjon??!!!! Kan man ikke ta på seg selv mens man har sex da:) Det funker for meg!
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #8 Skrevet 17. oktober 2007 Nei.... er 28 og har aldri hatt orgasme... Føler at det nesten skjer, men så går det over. Har ikke fått det alene heller. Men har ikke akkurat vært så ivrig...
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #9 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg synes det er trist å høre at noen kvinner må klare seg uten orgasme. Det utløser spenninger og lykkehormoner i fleng, og jeg føler at jeg er roligere til sinns etter orgasmen. Det hender jeg velger å ikke ha orgasme når vi har sex, men da er det mitt valg. Jeg får så sinnsykt harde orgasmer at jeg er helt utslitt i mange timer etterpå. En orgasme kan vare i et par minutter og da har jeg ikke behov for orgasme på flere dager igjen. Men jeg må alltid stimulere klitoris samtidig som han er inni meg. Det aller beste er å ha orgasme samtidig som min kjære, det er helt utrolig deilig. Siden jeg har så lange orgasmer pleier jeg å komme først og så venter han litt før han kommer. Det handler om kommunikasjon. Jeg husker at jeg grudde meg lenge før jeg tok opp med han at jeg har vanskelig for å få orgasme uten ekstra stimulans. Men når jeg først tok det opp, hadde han veldig forståelse for det og vi fant en god løsning.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #10 Skrevet 30. oktober 2007 Klarer kun å komme om jeg sitter på toppen, med vanlig misjonær har det aldri gått for meg på våre 7 år sammen. Er først det siste året jeg har klart å nå toppen når han har vært der "nede"...
Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #11 Skrevet 3. november 2007 Kommer hver gang vi har sex men aldri uten tunga eller fingrene hans
Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #12 Skrevet 3. november 2007 kUN HVIS JEG BRUKER VIBRATOR PÅ KLITTEN Til og med ta tar det tid
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #13 Skrevet 5. november 2007 Jeg kommer hver gang vi har sex, trenger heller ikke stimuli på klitten i misjonæren, men hvis han er veldig nærme tar jeg litt på meg selv for at vi skal komme samtidig. Vi kommer nesten sammen hver eneste gang, ellers så kommer han rett etterpå:-) Har vanvittig bra sex, men vi har utrolig god kommunikasjon og jeg tror det er derfor vi har det så godt....
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #14 Skrevet 5. november 2007 Jeg kan få det hver gang:) Det vil si at noen gang så er det greit med en kjapp en uten orgasme for min del, men om jeg ønsket det og hadde tid så ville jeg klart å komme:) Kommer enklest i misjonær'n, men også med meg på toppen ved at jeg tar på meg selv. Men også uten men da må det jobbes hardt og lenge:) Kommer ved hjelp av slikking og fingring også Både av meg selv og av samboer! Er veldig åpen på hva jeg liker og vet hva som skal til får å få orgasme!! Vi prater veldig godt sammen og vi kommer som regel samtidig!! Kommer raskest ved stimuli av klitoris...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå