Learning to fly Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Hvor har dere den plassert. Vurderer å ha den i i hjørnet i stede for på ene langsiden. Noen som har dette? For og imot?
Sessa ruger igjen... Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg har komfyr i høyskap, men jeg skjønner ikke helt hva du lurer på. Er i hvert fall kjempe fornøyd med plasseringen. Godt for ryggen og for nysgjerrige barn!
Kondis som en murstein Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Vi skal ha det, men da på langsiden... Det vil vel ta mer plass om du skal ha den i hjørnet, men det er vel ikke noe mer "imot" tror jeg...
mayaya Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 skjønner ikke helt hva du vil fram til :-p men vi har den i høyskap, på enden ved vinduet. kjempefornøyd!
Learning to fly Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2007 Å ha høyskapet i hjørnet på kjøkkeninnredningen, dvs hjørne-høy-skap. Og så blir det benkeplate osv. På hver side bortover....Hvor i kjøkkeninnredningen har du høyskapet ditt med komfyren?
§iris§ Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 vi har det,, på langsiden.. jeg vil ikke ha det i hjørnet.. tar så mye plass.. vi er kjempe fornøyd.. ingen unger som får til å åpne..
Meg + 2 prinsesser Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 Tror nok heller jeg vile hatt den på en ende, evt ved siden av kjøleskapet, hvis det er mulig.. Mest pga at et høyskap krever 60 dybde, og det blir ganske dominerende. I et hjørne så ville jeg ihvertfall valgt et halv høyt skap, hvis det hadde vært mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå