tuppa & litjmor Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Trenger tips på hva jenta på 2,5 år kan lage/gi til besteforeldre, onkel og oldeforeldre til jul i år:) Fra før av har hun gidd bilde av seg selv, malt på lerret og bildekalender. Skal prøve på å få tatt et bilde når lillesøster kommer. Trenger gode tips og ideer:)
Smånetta 14.mai Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Glassmaling? Eller porselen. Billige glass eller kopper fra ikea og maling fra claes ohlson. Må sørge for å få sånn maling som sitter, da og ikke sånn som man kan male på vinduene og vaske av.
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Vi gir kalender hvert år vi... de vil stort sett ikke ha noe annet. Dere kan evnt se på fotogaver på nettet? Kopp med barnebarn/oldebarn er populært vet jeg ) Hva med et scrapbookalbum med ulike bilder i. Det kan dere bygge på videre til fardag, morsdag, jul og bursdag.
tuppa & litjmor Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2007 takk for svar! kopper med bilde eller maling var gode ideer:) Har også tenkt på kalender i år også, men vurderer å hoppe over ett år ettersom det blir en kalender med bare størstejenta, men kan jo selvsagt være flittig med kameraet etter at babyen kommer i hus. har jo fryktelig lyst på kalender selv i år også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå