Gå til innhold

laser behandling av strekkmerker...


♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som veit om dette kan bli dekket....??? tenkte på sånn som folk med store pupper får dekket brystreduksjon....

 

ble kanskje litt rart forklart det her....:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt jeg.... håper noen veit dette....:o)

Skrevet

Tror det er mulig!

 

 

Men skal jo være EKSTREMT mye strekkmerker da..

Skrevet

må si at jeg har veldig mye... har tilogmed på leggene....uff... ikke pent....:o(

Skrevet

noen fler som veit dette....???

Skrevet

dytt...

Skrevet

dette lurer jeg også på..

har strekkmerker fra hoftene og nesten opp til bryste,tettitett..grusomt..

ihvertfall når man er 21 år og ikke kan gå i en topp en gang..

Skrevet

tror nok ikke det:( brystreduksjon får man dekket pga ryggplager. bukplastik kan må få dekket pga sårhet i huden. men det er ingen sånner grunner med strekkmerker.. desverre:(

Skrevet

men legen min sa at jeg skulle få dekket fjærning av strekkmerkene på magen, men det er jo kirurgi.... lurte lixom på om laser går "under" det samme eller om det er noe privat som staten ikke kan betale, at man må betale det selv.... hmmm er ikke bare bare nei....;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...