♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 noen som veit om dette kan bli dekket....??? tenkte på sånn som folk med store pupper får dekket brystreduksjon.... ble kanskje litt rart forklart det her....:/
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 8. oktober 2007 dytter litt jeg.... håper noen veit dette....)
Synne&TheTerminator Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Tror det er mulig! Men skal jo være EKSTREMT mye strekkmerker da..
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2007 må si at jeg har veldig mye... har tilogmed på leggene....uff... ikke pent....(
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2007 noen fler som veit dette....???
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 dette lurer jeg også på.. har strekkmerker fra hoftene og nesten opp til bryste,tettitett..grusomt.. ihvertfall når man er 21 år og ikke kan gå i en topp en gang..
**Frøken84** Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 tror nok ikke det:( brystreduksjon får man dekket pga ryggplager. bukplastik kan må få dekket pga sårhet i huden. men det er ingen sånner grunner med strekkmerker.. desverre:(
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. oktober 2007 men legen min sa at jeg skulle få dekket fjærning av strekkmerkene på magen, men det er jo kirurgi.... lurte lixom på om laser går "under" det samme eller om det er noe privat som staten ikke kan betale, at man må betale det selv.... hmmm er ikke bare bare nei....;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå