Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 droppet 6 ukerskontrollen jg,for mg selv assa. vet det var dumt men orker ikke tanken på noen som skal fikle der nede hvis dere skjønner.. har ikke engang sett mg nedetil.. har noen gjort det samme??
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg var på kontrollen, men undersøkelsen er frivillig da, de vil gjerne prate om prevensjon.. Og bare høre at alt går bra..
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 hadde ikke gyn undersøkelse når jeg var på 6 ukers,(ikke med noen av barna) er frivillig det, men hadde veldig lette fødsler da
MammantilKaja Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Var på 6ukers pratekontroll først og tok gu litt seinere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå