Gå til innhold

orket ikke tanken!


Anbefalte innlegg

Skrevet

droppet 6 ukerskontrollen jg,for mg selv assa. vet det var dumt men orker ikke tanken på noen som skal fikle der nede hvis dere skjønner.. har ikke engang sett mg nedetil.. har noen gjort det samme??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på kontrollen, men undersøkelsen er frivillig da, de vil gjerne prate om prevensjon.. Og bare høre at alt går bra..

Skrevet

hadde ikke gyn undersøkelse når jeg var på 6 ukers,(ikke med noen av barna) er frivillig det, men hadde veldig lette fødsler da

Skrevet

Var på 6ukers pratekontroll først og tok gu litt seinere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...