TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Heisann! Jeg har en jente på 19 mnd snart og en gutt på 4,5 år sparker ben på henne, kaste sand på henne osv. Jenta mi går ikke i barnehagen, men når jeg er der borte og skal hente min gutt som er 4,5 år, så er han andre gutten der med en gang og skal etter jenta mi. Vi var i kirken en dag og jenta mi gikk så fint i midtgangen helt til den gutten kom og sparket ben på henne... Vet liksom ikke hvordan jeg skal si det til moren hans, kjenner henne veldig godt. Hun er "hyper" kristen og går rundt og tror at gutten hennes er så snill og uskyldig. Har vurdert og sette isabella i barnehagen, men etter alle de episodene så tror jeg satser på dagmamma så lenge han gutten går i barnehagen. Hva sier dere???? Råd mottas med stor takk
så var vi 4 Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Dersom du får Iasbella inn i bhg er det uansett ped.leder som vil måtte ta dette opp med gutten og mora hans, så jeg ville snakka med ped.leder og spurt henne/han om dette problemet. Og det finnes mange mammaer (og pappaer) der ute som tror 'jævelungen' deres er perfekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå