tuppa prøvd lenge Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 hva er det egentlig med sminke? på jobben sminker de seg alle mann og jeg er vel stort sett den eneste som ikke sminker seg og jeg er den yngste.ville vel nesten tro at jo yngre de er jo mer sminker de seg?eller er det omvent kanskje?alle mine venninner sminker seg også. eller er det bare jeg som er lat? ikke misforstå meg for har absolutt ingen ting imot at folk sminker seg men føler meg nesten litt utafor!:)hehe hvordan er det med dere bim jenter egentlig? sminker dere dere?er det flere som meg? jeg satt plutselig å lurte på dette jeg. jeg har så mange rare spørsmål:)hehe
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg sminker meg. Føler meg liksom litt slapp uten sminke. Jeg har ingen problemer med å la være å sminke meg da, så det er sagt. Men føler meg litt freshere med litt sminke ja!
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 føler mg mer vel med litt sminke til hverdags:-)) Etter jeg passerte 30 år så synes jeg at jeg "trenger" å piffe opp ansiktet med litt smink:-)) Men jeg kan fint gå uten også da:-))
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 jeg sminker meg i perioder jeg.. noen ganger sminker jeg meg hver dag, mens andre ganger bruker jeg det aldri.. kommer liksom litt ann på humøret:)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg bruker kun maskara.. Gidder ikke å smøre meg inn med all mulig dritt.. Missforstå meg rett.. Helt i orden at folk sminker seg for meg, men jeg tror virkelig huden min har det best uten å være innestengt i alle disse kremene.. Samme hvor mye de liksom skal puste, tror ikke det er bra likevell. Dessuten så sover jeg heller en halvtime lengre om morgenen. Nei, folk får ta meg for den jeg er. Er absolutt ikke noen jåledukke her i gården nei.
tuppa prøvd lenge Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2007 ja jeg gjør jo det jeg også,slapp altså men jeg er alltid så jævla trøtt om morra så jeg gidder ikke:) men jeg har jo lyst til å være litt freshere jeg også så jeg får vel bare ta meg sammen å bli med i "sminkegjengen":)hehe
tuppa prøvd lenge Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. oktober 2007 ja det er som du sier queen of the road.jeg velger heller å sove en halvtime lenger om morran jeg også men jeg er så slapp at det er ikke alltid jeg gidder å gre håret til og med:) nei jeg får vel skjerpe meg litt.
Pampers123 Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg føler meg kke vel uten sminke.. Har noen illrøde arr i ansiktet etter noen heftige måneder med kviser den første graviditetstiden, så de dekker jeg til meg litt sminke hver dag. Men, er ikke sånn "stæsja" sminka, hver eneste dag, og skulle gjerne ha gått uten, men føler meg lite vel når det ser ut som jeg har røde hunder i ansiktet..
Leona* Skrevet 8. oktober 2007 #9 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg er helt avhengig av sminke.... Ikke fordi jeg er jålete. Men fordi jeg rett og slett føler meg for stygg uten. Så foundation og pudder bruker jeg hver dag. Til og med hvis jeg bare er hjemme... Vet det er innmari teit. Men sånn er det bare med meg. Også gjør det nok litt med selvfølelsen min. Har litt kviser, og blir litt lett rød i huden.... så jeg føler meg vel på en måte litt tryggere med sminke
Løven & lurven Skrevet 8. oktober 2007 #10 Skrevet 8. oktober 2007 jeg bruker ikke noe når jeg er hjemme, men har fått sinnsykt mye kviser av graviditeten så tar på litt pudder eller foundation hvis jeg skal ut blandt folk. samme med mascara men det er bare for å se litt mer våken ut. men hjemme er det ingenting. tror jeg er litt lat. men sambo klager ikke.
Nummer tre <3 Skrevet 8. oktober 2007 #11 Skrevet 8. oktober 2007 jeg er skikkelig lat på det området... burde sminke meg litt når jeg er på jobben, siden jeg jobber i service-yrke men ikke alltid jeg gidder.. noen ganger får jeg ånden over meg og tar på litt mascara og litt solpudder.. men som regel ikkeno det er kun fordi jeg er lat.. men jeg føler meg heller ikke "stygg" uten sminke da... er ganske komfortabel med kroppen min..
tertilus Skrevet 8. oktober 2007 #12 Skrevet 8. oktober 2007 Anser meg selv som litt jålete; bruker mascara, øyenskygge og rouge hver dag. Er såpass dreven, så bruker ca. fem minutter på sminkingen vil jeg tro. I hvert fall sånn til hver dags.
Tannpine Skrevet 8. oktober 2007 #13 Skrevet 8. oktober 2007 superlat jeg også.. bruker maskara, men kun fordi jeg er blond og ikke har synlige vipper. har tatovert eyeliner, det anbefales absolutt! vondt og dyrt, men varer i fem år. mye kviser pga hormoner nå, men føler jeg tetter de til med sminke så jeg unngår det. ser ikke rett ut!!
vero:o) Skrevet 8. oktober 2007 #14 Skrevet 8. oktober 2007 jo sminker meg hver dag noen dager mere og noen mindre...men jør det jo kunn for meg selv da..for å føle seg vell... hvis du føler deg vell uten så er det vel ikke vits
Overrasket,men veldig glad Skrevet 8. oktober 2007 #15 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg bruker alltid mascara ute blant folk.Bruker ofte tryllepenn under øynene.Litt rouge eller solpudder i kinnene.Og lipgloss er jeg helt avhengig av.Sminker meg ganske lett,kler ikke tung sminke med foundation/pudder,mørk øyeskygge osv.Bruker 5-10 min på å sminke meg.
smuppemor Skrevet 8. oktober 2007 #16 Skrevet 8. oktober 2007 Føler meg ikke våken uten sminke:) Men til hverdags blir d øyeskygge, eyeliner og mascara...pudder og stæsj bare til "spesielle anledninger"...
julyen Skrevet 8. oktober 2007 #17 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg bruker pudder, maskara, solpudder (avogtil) og litt lipgloss hvis jeg er på jobb. Hvis jeg bare skal være hjemme en dag gidder jeg ikke
Mammaen til Ina Skrevet 8. oktober 2007 #18 Skrevet 8. oktober 2007 jeg går ikke til postkassen uten sminke.. føler meg absolutt ikke vel da.:S Bruker vel 45 min på badet om morgenen inkl. dusj og føning av laangt hår.. Men skulle nesten ønske jeg ikke var så forfengelig! Til mitt forsvar bruker sambo omtrent like lang tid som meg..!! hehe
Snart3små Skrevet 9. oktober 2007 #19 Skrevet 9. oktober 2007 er ikke mye jeg sminker meg. har liksom aldri hatt den interessen. av sminke så eier jeg en maskara og en grusom øyeskygge som jeg fikk, og en kajal som er brukt 1 gang og jeg har fordi den lå i esken når jeg kjøpte maskara på ferja. hehe. maskara tar jeg på når den andre er borte. gidder ikke vaske den bort hver kveld, så jeg "sminker" meg en eller to ganger i uka, og ser ikke noe galt i det.
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #20 Skrevet 9. oktober 2007 bruker foundation,pudder,mascara og kajal hver dag i uken når jeg er på jobb (nesten hver dag) men gidder ikke i helgene. Ser ikke på meg selv som en jåledukke fordi jeg sminker meg hver dag. Føler meg litt freshere når jeg bruker sminke og synes jeg trenger det når jeg begynner å nærme meg 34. Er bare det siste året jeg har begynnt med foundation og pudder.
mrss83 Skrevet 9. oktober 2007 #21 Skrevet 9. oktober 2007 kun mascara på jobben... og daglig. kanskje litt ekstra når jeg skal ut og sånt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå