Gå til innhold

vet dette er feil sted

Anbefalte innlegg

Skrevet

men spør likevel.

meg å sambo har et bra sexliv men føler at jeg får mer enn jeg gir tilbake, sambo sier han er fornøyd han men jeg er ikke helt sikker..

noen som har noen bra tips? hvordan gjøre det ekstra deilig for ham?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å få et mest mulig definert svar, må du nesten spørre ham! Høre hva han liker og ikke liker.... =)

Good luck!!

Skrevet

har spurt han men får ikke noe svar, så tenkte jeg skulle "overaske" han ved å gjøre noe nytt men trenger noen tips

Skrevet

Litt vanskelig å svare på så lite grunnlag,vet jo ikke hva dere gjør..Men hva med erotisk spill,undertøy/klær,hjelpemidler som dildoer,olje og kanskje mer kinkye saker som latex?

Eller du kan rett og slett si at han er sjefen,og skal fortelle deg steg for steg hva du skal gjøre for han under akten?

Skrevet

Det enkle er ofte det beste.

Desverre er de fleste menn ganske stille i sengen, lite stønning og opplagt nytelse, annet ann at de blir svette da. Men legg merke til mens du feks suger om han kommer med fysiske reaksjoner, tar etter deg, stønner ekstra når du gjør noe spesiellt osv. Les ham! Og spør, før eller siden må han innrømme at noe er bedre enn noe annet.

Kan godt anbefale deg en bok som heter Hot Sex av ei Tracy ettellerannet. Der får man en god innføring i det meste.

Små overraskelser kan bidra positivt, men la ikke lekene overta hovedrollen i senga. Et perlehalsbånd (til å feks snurre rundt penis eller hals), godt med glidemiddel (smakløst eller ikke), gummihansker eller en isbit kan være nok.

Og en ting du rett og slett må kjenne om du liker/takler og som du må avklare med han først: er dere komfortable med det: griseprat. Og lokking.

God fornøyelse!

Skrevet

Skulle jo utdype lokking. Det har nok et annet navn, jeg kaller det lokking. Start gjerne dager i forveien med et ørlite hint. Si feks "Hold av torsdags kveld" i forbifarten når du vet han kan komme til å glemme det. Eller heng opp en "huskelapp" til deg selv med: brasiliansk voksing torsdag, bodyscrub osv. Noe som får han til å undre men ikke gå av skaftet. Når det nærmer seg gir du mer hint. Flørt, vugg forbi, dult intimt borti med hofta når han vasker bordet. Når dere ser på film, kom tilfeldigvis borti din egen pupp mens han har deg i øyekroken. Torsdags morgen før dere drar hver til deres gir du ham et lovende kyss. Noen timer senere sender du sms/mail og ber han kjøpe med seg noe som kan forbindes med sex. kondomer, glidemiddel, eller noe som betyr noe for dere. Mot slutten av arbeidsdagen sender du melding: "lyst på deg." Vær som vanlig når dere møtes, men sett inn flørte-giret for alt det er verdt! Men se men ikke røre! Hele ettermiddagen. Men når kvelden kommer må du forføre ham på et tidligst mulig tidspunkt. For min erfaring er at venter man for lenge blir natta brukt til annet enn søvn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...