Gå til innhold

Møkkapumpe!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt avent brystpumpe i dag.. Prøvd å bruke den mange ganger i dag, men kommer bare noen dråper melk ut.. Når lillegutt spiser både før og etter får han i seg masse melk.. Blir så irritert!!

Tok det lang tid når dere begynte å pumpe før dere fikk det til? Vil så gjerne få det til å funke jooo....:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det skikkelig vakum i den? Jeg stresset litt med det samme i starten, men så viste det seg at delene ikke satt på skikkelig på plass, da spesielt den hvite dingsen og lokket... Ellers vet jeg ikke....kan hende det blir gang på det etterhvert...

Skrevet

Det tok en liten stund ja før det begynte å komme en del melk, noen dager sikkert. Jeg satte meg på badgulvet, hvor det er godt og varmt, fant en god stilling og prøvde å slappe av og ikke tenke på hvor mye melk som kom, og etter hvert kom det en god del!Kunne godt stoppe opp litt underveis da, før det igjen tok seg opp og kom flommende!Bare gi det litt tid du, så kommer det seg sikkert! :-)

Skrevet

Okej :) mulig jeg gir opp litt for tidlig.. Får bare fortsette å prøve, for få det til, det SKAL jeg...:)

Skrevet

Ville sjekket det med vakum ja, det skal "ta" skikkelig. Er du ikke skikkelig avslappet så ta en pause, la gjerne far gå på lang tur så du har ro. Og det hjelper faktisk å se på bilder av babyen. Og å høre den gråte ,-) Husker at baby gråt på stellebordet med far og da kom det mye så lett fortvilet og desperat mor sa "Ja ja flott bare la han gråte!". He he stakkars.

Skrevet

For min del funket det LITT bedre å ta av den silikongreia ("massasjetingen") som skal ligge inntil brystet. Fikk bedre vakum da hvertfall... Men jeg sliter også med pumpinga... Haugevis av melk når jeg ammer, men må sitte i evigheter for å få ut to dråper...

Skrevet

Da har du det akkurat som meg vips84... Blir så vanvittig irritert.. Skal gå på badet for meg selv, ta av den silikongreia, se på bildet at lille bebis, slappe av og være litt mer tålmodig... :) så kanskje jeg får det til denne gangen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...