frøken blå Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Heia! Forstår du nå hva jeg mente her om dagen? Fått "oppdatert" deg? =)
NoDoubt Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Heia:-) Ja, jeg har "oppdatert" meg litt. Forstår at det blir en spesiell situasjon for deg som selvfølgelig leder til en del spørsmål. Stå på du så ordner det seg nok:-) Går det bra ellers? Går M nå? Klem:-)
frøken blå Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2007 Hehe, ja bler litt spørsmål! Men men.... D ordne seg for snille jenter, sant? =) Gidde kje stressa me det egentlig.... Snakte me naboen og her om dagen, å hu sa at det somregel går fort. Hadde visst våre borti det hu og. (Ler litt av det og då, hehe) Ellers ja.... M e store jenta nå ja, men me drøye den gåingå litt, hehe! Men J springe for harda livet! =) Så ser hu har gysla lyst å ta itte, men tør kje heilt ennå.... Men sånn generelt VELDIG fornøyd med livet for tiå!! =)))
NoDoubt Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Så flott:-) Deiligt nå livet skinne fra den lysa siæ:-) Her går det opp å ner. Eg har en kropp så ikkje vil jobba me meg mer. Har stive å betente muskla i mer elle mindre heile kroppen. Våre sjugemelde si 1. juli. Khjenne eg må få en diagnose snart. Veda ke så komme t å skje framøve. Trur mine siste daga så frisør e øve uansett. Men ungange har det bra:-) B e veldigt trassen, ellers bra:-) De vokse t. De e nogen herlige sjarm-troll. Maen e stort sett og snille å e flinke å hjelpa meg, å d e jo bra:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå