Gå til innhold

Magen sunket litt tidlig? Andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 32 fullgåtte uker imorgen med tredjemann, og magen har sunket. Er ikke dette litt tidlig?

Kjenner ungen godt langt nede i bekkenet også...

Har ikke født for tidlig før og regner heller ikke med det nå, men ville dere ringt jordmor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mage har sunket for noen uker siden også, hodet er festa og jeg har en del modningstegn. Stresser ikke noe med det enda jeg iallefall. Jeg er forresten 33+3.

Skrevet

blir vel høyere ettervert da..er jo ikke på det høyeste før uke 35 vel...

Skrevet

Magen min sank en god stund før termin sist (husker ikke nøyaktig uke, men det var noen uker før termin). Måtte allikevel settes i gang på overtid, så at magen synker trenger ikke bety at noe er nært forestående. Er det lenge til du skal på neste kontroll da? Hvis ikke ville jeg ventet til da og spurt. Men dersom du er urolig er det jo bedre å ringe slik at du slapper av :-)

Skrevet

Takk for svar!

Er ikke urolig sånt sett, men magen har ikke sunket før ca en uke før termin de forrige gangene, så syntes bare det var rart. Tenkte også på dette at magen er vel ikke på det høyeste engang ennå.

Men når du har født to ganger før er det vel aknskje ekstra god plass i bekkenet også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...