LadyLuck & Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Klarer plutselig ikke potetmos eller grvrød (sånt med sirup i) blir skikkelig kvalm.
Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Leverpostei.... ÆSJ...
Smånetta 14.mai Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Sodd. Spiste det til middag en dag jeg ar kvalm og klarer faktisk ikke tanken på det lenger.
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 ej greie ikkje lukta av rått kjøtt.... Skulle steike kjøttdeig i dag å sto berre å brekte mej. Greit å ha en mann so kan ta over..
Lille`mor & lillebøll Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 kjøtt under steiking.... går helt greit og lage maten,men kan ikke spise den selv:(
mamma`n til nurk Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 Utrolig nok, lukta av plastikkposer!! Helt fælt!!!!!!!!!!
snikers Skrevet 8. oktober 2007 #9 Skrevet 8. oktober 2007 Klarer ikke lukten av kjeller.ush.Og for mye god lukt som parfume og røykelukt.Jeg blir ikke kvalm men det føles ekkelt.Hi hi går nok over,ser på det som litt morsomt.
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 8. oktober 2007 #10 Skrevet 8. oktober 2007 hele kjøleskapet lukter ille når jeg åpner det-masse forskjellige lukter der!!! Kaffi-er kaffielsker til vanlig Leverpostei Agurk Veldig rart dette:-)))
Tre_Blir_Til_FIre Skrevet 8. oktober 2007 #11 Skrevet 8. oktober 2007 Kjøttdeig! Kommer nok ikke noe mat med kjøttdeig i huset med det første..
lizzie81-jente08-termin:050110 Skrevet 8. oktober 2007 #12 Skrevet 8. oktober 2007 Klarer ikke lukten av vaskemiddler jeg, sånne flytende som man bruker i do eller til å vaske gulvet eller på kjøkkenet med..
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 8. oktober 2007 #13 Skrevet 8. oktober 2007 hendene til samboern da han har vært på hockeytrening (hver eneste dag). Til tross for at han dusjer og vasker hendene ekstra før han kommer hjem så stinker det så jeg nesten spyr. Han kjenner det ikke selv. Svinekjøtt er også noe som er skikkelig guffent i lukten. Blir helt dårlig jeg.
Yndig_stolt 2 barnsmor=) Skrevet 8. oktober 2007 #14 Skrevet 8. oktober 2007 Klarer ikke lukten på bussen der er det så mange forskjellige lukter som:parfymer,svettelukter,utlendinger(ikke stygt ment,men de lukter sterkt og annerledes),overdreven hårspray osv. Nesten så jeg må gå av bussen..hehe
jiha Skrevet 8. oktober 2007 #15 Skrevet 8. oktober 2007 Kylling!! Elsker kylling vanligvis, men fyy flate! klarer det ikke nå, den ekle lukta.. hihi
Athina' Skrevet 8. oktober 2007 #16 Skrevet 8. oktober 2007 Hmm det er så merkelig dette svangerskapet sånn, for jeg har hverken hatt noen avskyer for noe, ikke noen pica eller noen form for overspising på dag eller natt :-)
*Vetlis* Skrevet 8. oktober 2007 #17 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg takler ikke lukten av hundefor! Spes kjipt når jeg må fore valpen min... Jeg blir skikkelig uvel! Orker ikke røyklukt noe særlig heller!
Måånestråle Skrevet 9. oktober 2007 #18 Skrevet 9. oktober 2007 Det meste! Jeg synes det lukter vondt i kjøleskapet, det lukter vondt på butikken, det lukter svette eller annet vondt av folk på gata, og det lukter vondt av parfyme og såpe som samboeren bruker. Og verst av alt: jeg synes jeg lukter vondt selv også!! Finner rare lukter over alt!
dritgrei hei hei! Skrevet 9. oktober 2007 #19 Skrevet 9. oktober 2007 sur agurk, leverpotei, hvitløk og STEKT FISK!!!! Til vanlig er dette helt vanlige lukter jeg omgåes med til vanlig, uten større problemer... :-)))
Mc Mum Skrevet 9. oktober 2007 #20 Skrevet 9. oktober 2007 Klarer ikke lukten av rått bacon og italiensk restaurant-pizza(snålt...kun de med tynn bunn??)......:-)
Overrasket,men veldig glad Skrevet 9. oktober 2007 #21 Skrevet 9. oktober 2007 Kaffe takler jeg verken lukt eller smak av nå.Er egentlig veldig glad i det.Kjøleskapet mitt stinker.Lukten av og tanken på smaken av grillkrydder og paprikapulver,grøss.Lukter veldig godt andres ånde og kroppslukt nå,og har ofte problemer med å ta toget.Lukten av brød med sesamfrø gjør omtrent at jeg brekker meg.
Puselure Skrevet 9. oktober 2007 #22 Skrevet 9. oktober 2007 Klarer ikke lukten av mat generelt. Må bare puste med munnen da hehe:)
Stary Skrevet 9. oktober 2007 #23 Skrevet 9. oktober 2007 Plastikkposer. Alt av mat. Når det er fuktig luft på badet etter at noen har dusjet. Parfymer. Kjæresten min (!!) KATTESANDA !!! Min egen svettelukt når jeg ikke har klart å gå i dusjen på et par dager siden jeg bare svimler og spyr når jeg beveger meg. Lukten av mitt eget hår når det er fett... som det også blir nå Bæsjebleier. Lukten av kjøkkenet.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 9. oktober 2007 #24 Skrevet 9. oktober 2007 lukta av alle former for stekt mat er helt pyton.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå