Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Og bruker dere makeup hver dag?
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Litt daglig sminke... mest øyesminke. Fjerner den som regel med babyolje eller bruker Demaq Expert fra LÒrèal.
NoDoubt Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg bruker somregel coop sine våtservietter. Billig og bra:-) Har de alltid tilgjengelig siden jeg bruker de på minste jenta. Har jeg batre mascara på så pleier jeg bare å dusje det bort.
It's all about me Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Nei bruker ikke hver dag, men alltid hvis jeg skal ut og gjøre noe mer enn å bare handle mat. Lancome sine øyesminkefjerner er super iallfall.
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg fjerner make-upen min med sånne våtservietter beregnet på og fjerne make-up med. Disse er kjempe gode,milde og gjør hude myk og glatt. Og så er det kjempe enklet!! Pleier så og vaske ansiket mitt med en rensemelk som blir til en kjempe god og myk skin-tonic på huden!! ) Bruker make-up hver dag. Men veldig lite. Mascara og markerer brynen litt. Og litt på kinnene for og se frisk ut.
Tomaten Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 Bruker sminke hver dag... Fjerner det med Mary Kay make up remover, og Time Wise skrubb på kvelden:)
frøken blå Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 Lite sminke her igården.... Fjerner det (øyenskygge og mascara) med MaryKay sminkefjerner. Kjempegod!
Carnivale Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 Bruker sminke hver dag, og fjerner den med sminkefjerne-våtservietter. Bruker tonic etterpå, og så deilig krem
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #9 Skrevet 8. oktober 2007 ja bruker hverdag,ikke mye ,men litt... fjerner med nivea sine våtservietter...fjerner vannfast sminke så lett som ingenting..anbefales..
MTMT Skrevet 8. oktober 2007 #10 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg bruker sminke hver eneste dag. Fikk et tips av frisøren min for sikkert rundt ti år siden om å bruke Lactacyd flytende hudvask i ansiktet for å fjerne sminken. Den inneholder ikke såpe og den fjerner alle rester av sminke. Har brukt denne hver kveld i mange år og smører meg inn med nattkrem etterpå. Får hele tiden høre at jeg har så fin, glatt og "ung" hud. Men vet det er sikkert mangen som synes det høres rart ut å bruke Lactacyd. hehe...
Mulle :) Skrevet 8. oktober 2007 #11 Skrevet 8. oktober 2007 Fjerner det enten i dusjen eller nivea makeup servietter
Mulle :) Skrevet 8. oktober 2007 #12 Skrevet 8. oktober 2007 Gikk litt fort her.. Bruker alltid sminke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå