KristineH79 Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Da har vi alt i hus, håper jg :-) Mangler jg noe får jg kjøpe d underveis...
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Mangler bilstol og noe småtteri bare. Regner med at jeg blir ferdig i løpet av uka for nå er det snart bare 14 dager igjen til termin og ting kan jo skje når som helst. Vært litt sløv i det siste når det gjelder innkjøp så jeg må nok svinge meg litt.
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Tja.. KOmmer alltid på noen småting underveis som jeg har glemt :/ Men det meste er i hus, endelig =)
Miss RM Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Har vel det meste, finner vi ut at noe mangler, tar vi det når vi kommer hjem fra sykehuset.. Eller sambo kan handle mens vi er på sykehuset :-)
Tulletutta Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 har det meste men mangler sprinkelsenga, men har fått ei vugge av søster til samboeren min som vi skal bruke i begynnelsen. Så får eg kjøpe senga etter kvart har penger til den på ein konto, men den har ikkje kommet inn på ikea enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå