Gå til innhold

Kjære vene....er dette normalt for 10-åringer????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å bli gaaaal her.

Jenta i etasjen over er 10 år og HVER eneste kveld står hun og hopper opp og ned på gulvet 1/2 - 1 time!

Og bare for å få sagt det, dette er ikke noen grasiøs 10-åring......heller med en BMI som grenser til 30.........

Syns jeg hører dunkingen i hodet i søvne:-(

Og nei, det hjelper ikke å snakke til henne eller foreldrene. Sier jeg noe til jenta, får jeg beskjed om at jeg ikke har noe med barneoppdragelsen av DERES barn å gjøre. Greit det altså, men er det så fælt å be om litt hensyn?

Ble sikkert både rotete og usaklig dette, men *dunk,dunk* det er ikke lett å høre seg selv tenke her-:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje hun hopper strikk? Eller spiller på sånn dansematte? Unormalt er det iallefall ikke. ;)

Skrevet

Kanskje hun trener sånn at hun skal slippe å ha en BMI som grenser til 30...?

Skrevet

Kanskje derfor hun hopper pga BMI`en sin haha...

Så lenge hun ikke bråker slik over den normale stillhets tiden, så må hun få lov til å gjøre det hun vil!

En nabo under oss kan ikke komme å be barna mine dempe seg, om de leker litt så det bråker.

Skrevet

Joda, det kan hende hun trener for å bli litt letter, greit det.

Men når man bor i samme hus, må man da ta hensyn?

Syns i alle fall det selv, men jeg er kanskje helt på villspor her...

Når mine unger leker med noe bråkete, ber jeg dem om å ta det med ro når jeg vet de i etasjen over er hjemme.

Det er veldig god lydisolasjon her i huset, så vanlig dagligstøy merker vi lite av, men dette høres GODT.

Skrevet

Jeg er av den oppfatning at man rett og slett må godta bråk når man bor i samme hus. Bor selv i firemannsbolig, og så lenge naboene mine ikke bråker midt på natten, godtar jeg det.

Hadde aldri bedt barna mine dempe seg om de lekte med noe som bråket. Sånne ting bør man være klar over når man flytter i blokk/hus med flere boenheter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...